Kerekasztal

[ Írni szeretnék a Kerekasztalba... ]

[ Archívum böngészése ]

[ << ] [ 395 ] [ 394 ] [ 393 ] [ 392 ] [ 391 ] < 390 > [ 389 ] [ 388 ] [ 387 ] [ 386 ] [ 385 ] [ >> ]

Kis Boszorka (hősnév: Kis Boszorka2008. április 24., 15:41:03
CSÁMCSOGÓ 27. szám
(a hivatalos hősvilág nem hivatalos pletykakőlapja)

- Száguldás a vízen:
*** Joy Tribianit leváltották a delfinek, így végre evezősünk is pihenhetett. A Két-Pálma-Sziget partjáig húzták a delfinek a HAJÓ-t.
Munkamegosztás.

- Viziparádé:
*** Gandalfka, tanulj meg delfinül! A legénység örömére izibe a delfinek vízibe ugrott.
Ígéret szép szó!

- Kikötött:
Partot ért a HAJÓ! Jelenleg a Két-Pálma-Szigeten tartózkodik a HAJÓ legénysége. Ma estére a tervek szerint hazatérnek.
Jó (vissza)Utat!

- A hajótöröttek:
Megtalálták az elveszett Hősöket! "' Péntek ''' marad a szigeten, ma még csak Csütörtök van.

- Részeg tengerészek:
Amint visszatérnek a HAJÓ-val a tengerészeink, a Csűrben dupla szüli-buli várható. *** Homo Erectio tegnap, *** Lellike ma töltötte be a kerek 100-at.

_______________________
Folytatás a következő számban.
Mert csámcsogni jó.

Jano (hősnév: Gandalfka2008. április 24., 15:21:21
A sziget lakóinak megtalálása!

Reggel korán ébredtünk. Ki-ki az éjszak folyamán kényelmesnek vélt fekhelyet választotta. Voltak akik a HAJÓban, voltak akik az este folyamán sebtiben elkészített táborban aludtak, a Nagy Kékség partján lévő homokos füves részen.
Reggel két ismerős delfin csúszott le egy-egy vízágyról, azt hiszem nagyon jót szunyókálhattak!

Megreggeliztünk, összekészültünk, és... Eszembe jutott valami! **véső és **Joy Tribiani segítségével ÚJ nevet adtunk a HAJÓ-nak! Közösen mentünk oda a készülődő kis csapathoz, én előre léptem, **Lellikét felkaptam ölbe, és a HAJÓ-hoz vittem. A Nagy Kékség felöli oldalánál letettem, hogy jobban szemügyre tudja venni! Közben **Mahuki sört és pezsegő italt osztott szét, egy pohárkával **Lellikének is. A HAJÓ (másik) oldalára ez van felírva: LELLIKE 100 BN !
Ezt a HAJÓ-t, nem csak Rólad szeretnénk elnevezni, hanem szeretnénk Neked ajándékozni! :) Boldog Nagykorúságot Kívánunk Neked!
Ha hazaérünk, márpedig estére szeretnénk Otthon lenni, meg is ünnepeljük majd egy rögtönzött Születésnapi bulival a Csűrben! :)
Akartam adni egy puszit, de nem sikerült, mert **Lellike a nyakamba ugrott, és úgy szorította ki belőlem a szuszt! :) Nem is tudtam, hogy ilyen erő lakozik benne! Mindenkivel koccintott, majd azt mondta: "Köszönöm szépen, de tényleg... viszont ráérünk még bulizni, de előbb keressük meg azokat, akikért jöttünk!" -mutatott a sziget dombja felé!

Így hát elindultunk. Nem túl nagy a sziget, inkább olyan szigetecske féle. **tempo diktálta a tempót, nem hiába a szárazföldön is verhetetlen. **Nem kell mert ronda vezényelt minket, miközben új nótára gyújtottunk! **Mahuki, egy kis kézi hordóból töltötte ki **Püte délelőtti adagját, és egy kis frissítővel férjét, **Dr Bubót is megkínálta. Végig az úton folyamatosan "nevettünk", mert **hahahaha **tigduccal kicsit lemaradva, szebbnél szebb kavicsokat és érdekes növényeket gyűjtöttek, valaki mindig szólt nekik, hogy "**hahahaha gyertek már!" :) **tini egy mentőövet hozott, hátha hajótörötteinket az éhség mardossa! **véső is felkészült, hátha menteni kell... Odaérve a 2 Pálmához, be lehet látni az egész szigetet. A Domb másik oldalán a völgyben, mintha valaki tüzet rakott volna, füst szállt fel! Arra vettük az irányt, és ahogy közeledtünk, ismerős arcokat láttunk!

Éppen ebédhez készülődtek, mikor megláttak minket egymásra néztek, és elibénk siettek. **Lellike (az ünnepelt) üdvözölhette először elveszett hősöket: **gorillala, **nelly kelly, örülünk, hogy megtaláltunk titeket!

folyt. köv. :)

én (hősnév: T-rex2008. április 24., 15:17:44
Akinek szüksége van étel\italra vagy bunkóra az forduljon hozzám.

Gab! (hősnév: oroszlánlány2008. április 24., 14:20:43
SZiasztok!még mindig próbálok férjet találni egyetlen hősömnek.mindent tud már...írjatok!

Böbe (hősnév: kicsiszuszka2008. április 24., 14:20:43
Szia!
Ha hősödnek elkelne némi inni-, ennivaló, esetleg kölcsön kérne, v. segítségre van szüksége, csak szólj bátran. Kölcsön persze minimális kamattal megoldható.

Böbe (hősnév: trontó2008. április 24., 14:18:05
Ha ifjoncodnak kellene inni-, ennivaló, esetleg kölcsön kérne, v. segítség kell, csak szólj bátran. Kölcsön minimális kamattal számolj.

LordDracul (hősnév: LordDracul2008. április 24., 14:06:42
Helo mindenki. Tulképpen nics naon mondanivalóm, csak ide még sosem írtam, és elkapott a vágy :D

Homo Erectio (hősnév: Homo Erectio2008. április 24., 12:03:12
Pötyi (hősnév: Showman) 2008. április 23., 17:19:24
Kedves Homo Erectio! Gratulálok ahhoz, hogy 100 lett a bölcsességed. Kedves Gandalfka! Amint kikötöttetek oda is adjuk kékholddal az ajándékunkat, fából ácsoltam egy kis hajómakettet, remélem tetszik. Showman.

Köszönöm szépen Showman!
Nagyobb barlangba költöztem!
Ha visszatérnek a"tengerészek",megünnepelhetnénk pár pohárkával!
További szép napot!
H.E.

Jano (hősnév: Gandalfka2008. április 24., 01:22:00
Száguldás a vízen

Az idő szerencsésen utazóidő volt. Már delelt a Nap mikor, elfáradtunk az evezésben, így mindenkinek járt egy újabb frissítő és egy hatalmas adag szarvaspörkölt. Ahogy így falatoztunk, delfin barátaink szórakoztattak minket egy-egy szaltóval, meg ugrással. Egy idő után annyira közel merészkedtek, hogy **tigduc meg is simogathatta az egyiket. Tényleg jámbor állatok. Ahogy befejeztük az ebédet, egyből az ebéd utáni szieszta következett, mert ugyebár a Hősembert nem hajtja a "tatár"... Miközben pihentünk, **Püte történetek mesélt a Nagy Kékségről. Többen tátott szájjal figyelték, aminek hatására egyre vidámabbra sikeredtek az elbeszélések.

**Joy Tribiani, mintha elszenderedett volna, ezért lehalkítottuk a hangunkat. Hadd pihenjen egy kicsit, olyan lendületesen haladtunk. Ahogy körbenéztünk sehol semmilyen szárazföld! Csodálatos látvány, ahogy hullámzik ez a Kékség, ami néha átment zöldségbe (Így a skorbut szerencsére nem fenyegetett minket), de azért kicsit veszélyesnek is tűnt. A két hajótest közötti rész rendesen ki lett használva. A hősök hanyattfekve pihenték ki a délelőtt fáradalmait, és jó érzés volt kinyújtani a végtagjaikat! Többen hangosan ásítoztak... nem csoda, hisz a finom ebéd, és a sör megtette hatását. Koradélután úgy döntöttünk, tovább indulunk, hiszen elég sok időt töltöttünk itt el.

Ahogy újból evezni kezdtünk, újabb delfinek érkeztek, pontosan egy tucat. Mintha játszótéren lennének, úgy élvezték a vizet! Az egyikük szinte a HAJÓ mellett csobbant a vízbe, nem kis nevetést keltve, mert többünket lefröcskölt a mutatványával. Gondoltam ezt nem hagyhatom annyiban, és addig doboltam a hajó oldalán, míg egyikük közelebb merészkedett. Ahogy Cuppogó távolságba ért, próbáltam elmagyarázni a helyzetünket:
"Mi lenni új HAJJJÓÓÓ-val, szelni át habokat, meg hullámokat, keresni szárazföld, ahol két hatalmas fa potyogtatja kemény termését homokba."
**véső, **Püte, **Mahuki és **Joy Tribiani is a hasukat fogták a nevetéstől, pedig én igazán megpróbáltam érthetően, vagyis delfin tájszólással Cuppogni... Bár Delfin barátom arca mindig mosolygósnak tűnt, talán egy kicsit Ő is szélesebb mosollyal hallgatta mondandóm. Hirtelen alámerült, és a HAJÓ másik oldalán olyan magasra rugaszkodott el a vízből, -és közben forgott a tengelye körül-, mint az árboc magassága, majd hatalmas csobbanással újból elmerült a habokban. Pár másodperc múlva ketten is átugrották a hajót hosszában.

Kérdőn néztem a Hasukat fogókra, mi történt? **Püte bírt először megszólalni! "Azt mondtad neki, hogy ha átugorják a HAJÓt bemászol a vízbe"... "Mi van?" Néztem bután. "Megígérted!" Kérdőn néztem a többiekre akik elismerően nézték, a most már orrukat a közelünkben kidugó delfineket! Hát jó, ha mindenki ezt szeretné! Nekivetkőztem, az utolsó mentőövek egyikét magamra vettem, és már csobbantam is. Húúúúúúúú, de hideg, gondoltam, mert ugyebár beszélni nem volt merszem :) Szerencsére a derekamra erősített **Lellike egy kötelet, amit az utolsó pillanatban átadott valakinek, így nem süllyedtem sokat ... mert a mentőövből sikeresen kicsúsztam.

Hogy milyen érdekes látványt nyújtott a hajó innen alulról..., meg a delfinek a HAJÓ körül, az leírhatatlan. Azért megrángattam a kötelet, ha a föntiek tervezik, nyugodtan felhúzhatják. :) Két delfin is odajött mellém, a kezem alá úsztak, hagyták, hogy megfogjam az uszonyukat, és felvittek a felszínre. Sőt, miután levegőhöz jutottam, még meg is utaztattak, csak úgy szeltem a habokat. Nagyon Tutti volt, csak a víz ne lett volna ennyire hideg! Miután kimásztam a vízből, gyorsan megtörölköztem, és azt vettem észre, hogy többen kötelet erősítenek mindkét hajótest orrához, majd a delfinek a szájukba fogták a köteleket, és olyan tempóval kezdték el húzni a HAJÓ-t, amit mi kézi erővel nem is tudtunk volna elérni! Mindegyikünk kényelmesen elhelyezkedett, és átadtuk magunkat a száguldás élményének! Lassan, az utazás elálmosította a hősöket, majd elaludtunk.

Arra ébredtünk, hogy valami koppant valahol... Többen felkaptuk fejünket, körülnéztünk, de már sötétedett így nem sok mindent láttunk. Azt azért igen, hogy a HAJÓ egy sziget partjához érkezett, delfin barátaink éppen távolodóban a nyílt víz felé, és a távolban két hatalmas Pálmafa nőtt egy dombtetőn! Lehet megérkeztünk? Ez lenne a két-Pálma Sziget!

Jó Éjt Hősök!

tini (hősnév: tini2008. április 23., 23:57:21
tini naplója 1
Leszállt az éj,fejünk felett nevet a telihold és ragyognak a csillagok,nem,nem azok amit ismerünk a csillagvizsgáloból,ezek nagyobbak, és fényesebbek csak ha kályhacsövön nézegetem hasonlitanak.Csak rövid ideig leselkedtem vele mert kapitányunk fejvesztve kereste.Követjük a csillagvizsgálóban megtanult irányokat,de a kordináta itt más utat mutat.Lent a nagy kékség most fekete,egy arany hid ivel rajta,
Ráléphetek-E?
Püte számitásai szerint holnap el kell érnünk az elsö Pálma szigetet,de nem hogy sziget nincs Pálma se.
Malukinak görcsöt kapott a keze,doktorért kiált!!!!
drBubo jön nagy sebbel-lobbal vizsgálódik nyugalommal,s mit lát? A sörcsapon a szünet táblát,meg malukit egyik kezébe az utolso kimért sör a másik meg belelógatva egy hordó hidegvizbe.A diagnózis gyorsan megszületett,nem beteg ennek a keze szomjúság a betegség neve,s a gyógyszer erre 100 kiadott sör után egyet ö is lefetyelne.
A fedélzet árnyas oldalán az ifju házasok számolják a csillagokat,egy,aztán csók,egy megint csók nem leselkedtem de nem messze tölük irom soraimat igy megszámoltam a csókjaikat 1000-nél tartanak tovább már nem tudok számolni.
Lellike pánikra semmi ok a receptet megkapta Tigducunk,annyi úszógumit gyártunk amennyit akarunk.
Az arany hidra kitekintve tudjátok mit vettem észre? Két delfin kisérönk kibérelt két vizágyat,majd fáradt uszonycsattogással jo éjt intett,fejük alatt a karikákkal hasra fordulva békésen horkolnak.
Kivánok nektek is mára békés,boldog,és nyugodalmas éjszakát tini

gazsi (hősnév: szkájvoker2008. április 23., 21:20:56
Elado kaja meg pia. Olszón adom.

Rumcájsz HÁH (hősnév: Csalyszy22008. április 23., 21:17:58
Szia Béla (hősnév: Grizly Géza).

1.Rákattintassz a Hősárvaház menüpontra
2.Belépsz mint vendég az árvaházba
3.Válásztassz egy neked szimpatikus árvát a listából
megjegyzed a nevét pontossan.
4.Rákattintassz újra a Hősárvaház menüre
legőrgetsz a lap aljára
5.Szeretnék egy Árvát örökbefogadni
Beírod a neved
email címed (valós cím kell mert erre a címre kapsz jelszót a hőshöz)
a kiválasztott árva nevét
6.Kttintás az IGEN Őt Szeretném
7.Várod az üzenetet az Árvaházból.

Mianna (hősnév: Mianna2008. április 23., 20:58:50
Itt vannak a válaszok:
1,3,1,3,1,3,2,1,2,2,1,1,3,1.

Tuba Károly (hősnév: Tuba Károly2008. április 23., 20:56:01
zsír a játék csak nem tudom hogy lehet kitőlteni az IQ tesztet

Smile124 (hősnév: Dotya122008. április 23., 20:41:03
Sziasztok!

Ha bármi segítség kell szóljatok.

alexa (hősnév: bazaza2008. április 23., 20:27:15
Hali!Haverok írjatok!!10 éves lány vagyok 10-11-12-13 éves fiúkkal és lányokkal barátkoznék.E-mail on többet mondok:

irma007@citromail.hu

Hali!

alexa (hősnév: bazaza2008. április 23., 20:27:15

irma007@citromail.hu

Hali!

Béla (hősnév: Grizly Géza2008. április 23., 20:25:40
Sziasztok!

Valaki tudna segíteni hogy,hogyan kell örökbe fogadni? Köszi ha segít valaki!

Laguna (hősnév: kékhold2008. április 23., 20:13:26
***Showman!
Kedves megkaptad a vésetem?Szegény postás azt mondta nem biztos,hogy elbirja.Pusz kékhold

Pozsy (hősnév: Pozsyka2008. április 23., 19:41:29
Sziasztok!

Tegnap reklamálok egy csoportja kb. 2000 árva keresett fel.
Elmesélték, hogy egy igen érdeklődő látogató járt a HÁH-ban. Mint kiderűlt ***Gandalfka volt az. Alaposan körűlnézett, de az Őr nem engedte, hogy a hátsó szobákba is bekukkantson.

Valóban a hátsó szobákban olyan árvák vannak, akiknek az adminisztrációja ilyen-olyan ok miatt még nem készűlt el. Meg a külső váró mérete is korlátozott. DE!!! Ők is örökbefogadhatók. Ha a feltételek megfelelnek, az adminisztrációt felgyorsítjuk, s kiadjuk gondozásra. Ha nem tudjuk azonnal kiadni, az igényt nyilvántartásba vesszük és amint z okok megszünnek kiadjuk.

Tehát eleget téve a hátsó szobák lakói kérésének közhírré teszem, hogy közülük is lehet válogatni. (Megjegyzem, van közöttük jó néháy nagyon szép, érdekes nevű árva.)

Pozsy

gyulay dani (hősnév: gyulu092008. április 23., 19:31:29
Szívesen adok kaját piát bunkót néhány buznyákért cserébeXD

Pötyi (hősnév: Showman2008. április 23., 17:19:24

Pötyi (hősnév: Showman2008. április 23., 17:19:19

Törpi (hősnév: Táncos2008. április 23., 16:45:54
Kedves Lellike és Gandalfka! Na és persze a legénység! Gratulálok szép hajótokhoz! Hol köttök ki legközelebb? Mert oda sietek egy nagy kosárral. Veteményeskertemben teremnek az ízletes zöldségek azok terméséből hozok. Lesz egy kevés korai zsenge zöldborsó, friss retek, újhagyma és saláta, nehogy skorbutot kapjatok. És tigducnak néhány recept. Sietek. Táncos.

... (hősnév: Marina2008. április 23., 16:42:23
Nagyon köszönjük a gratulációkat!
Egy ilyen kis "újoncnak" mint nekem ez hatalmas öröm, mostmár teljesen beilleszkedhetek a hőstársadalomba és plusz ajándékként megtaláltam életem párját is:)
puszi mindenkinek!!

Emma (hősnév: Kukacos Alma2008. április 23., 16:36:53
Sziasztok!

Magányos Hősnő vagyok... életem párját keresem, várom az érdeklődőket ;)

Bujcus (hősnév: Ballonka2008. április 23., 16:29:16
az előzőhöz még, hogy persze INGYEN van minden!

Bujcus (hősnév: Ballonka2008. április 23., 16:28:19
Kérjetek tőlem, hősök, hősnők ételt, italt, lassan tele lesz a táram!!!!

Légyszi, és előre is köszi,

Ballonka

Bizerebzár (hősnév: igyelef2008. április 23., 15:57:51
Sziasztok hősök!!!

Már nem sokat kell aludni és itt a Bizere-party!!!

Kaja , Pia , Akadályverseny stb.......

Ötleteiteket véssétek egy kőtáblára és küldjétek el.
Üdv :igyelef

Z (hősnév: Colt452008. április 23., 15:34:17
Éhezők figyelem!! Colt45 INGYEN ad KAJÁT,PIÁT!

Z (hősnév: Colt452008. április 23., 15:34:16

Z (hősnév: Colt452008. április 23., 15:34:13

Timi (hősnév: Love Timi2008. április 23., 14:55:50
nem tudja valaki hogy hogyan lehet buznyákot küldeni?????????????

Előre is köszi

Kata (hősnév: Hönihős2008. április 23., 14:31:24
Sziasztok!
Akinek kell élelem, vagy innivaló, kérhet tőlem, ingyen adok!

Mr.Bogyó (hősnév: Mr.Bogyó2008. április 23., 13:49:13
Köszönjük a gratulációkat mindenkinek:)

Kedves Eszter Eliza!

Köszönjük a jókívánságot, remélem a Hősistenek szóltak belőled:)
** Most egy csupa meglepetés nászúton vagyunk, az álmaink tengerén hajózunk. Mások azt mondják ez a Nagy Kékség, mi csak álmodozunk, és közös életünket tervezgetjük.
Ha visszaérünk, szeretnénk meghívni egy teára.

Hősbaráti szeretettel
Régi ismerősöd
Bogyó és *Marina

Mr.Bogyó (hősnév: Mr.Bogyó2008. április 23., 13:49:11
Köszönjük a gratulációkat mindenkinek:)

Kedves Eszter Eliza!

Köszönjük a jókívánságot, remélem a Hősistenek szóltak belőled:)
Ha visszaérünk, szeretnénk meghívni egy teára.

Hősbaráti szeretettel
Régi ismerősöd
Bogyó és *Marina

Rumci (hősnév: Dr Bubó2008. április 23., 13:16:21
Sziasztok Hősök.

Üdv a HAJÓn lévő társaságnak. Csak most tudtam meg hogy drága párom
Mahuki felcipelt a HAJÓ fedélzetére. Eddig azt hittem a tegnapi
pezsgőzés miatt ringatózik az ágyam de már rájöttem hogy nem.
Most hogy megtréfáluk kapitányunkat megyek megkeresem páromat és
atyámat vésőt. Ahogy ismerem ugynott találom meg őket.

Rumci

Kis Boszorka (hősnév: Kis Boszorka2008. április 23., 13:12:27
CSÁMCSOGÓ
(a hivatalos hősvilág nem hivatalos pletykakőlapja)

KÜLÖNSZÁM

- Ha jó a hajó:

Kifutott a HAJÓ! Míg a tegnapi próbaúton csak előszele volt a HAJÓ-nak, ma már " élesben " szeli a habokat. Irány a Két Pálma sziget!
A legutóbbi hírek szerint a legénység minden tagja jól van. Túlságosan is, hála *** Mahuki sörcsapolási technikájának és *** hahaha által előidézett féktelen jókedvnek. :)
Remélhetőleg mire visszaérnek a küldetésből, egy darabban marad a HAJÓ.

Mentsétek meg ''' Robinsont ''' ! (De az a Robinson?)

Jó Utat!

_______________________
Folytatás a következő számban.
Mert csámcsogni jó.

Lellike (hősnév: Lellike2008. április 23., 12:39:18
Kedves Hősök !

Végre, hosszas készülődés és vitorla tépelődés után elérkezett az indulás napja.

Kicsit megszeppenve álldogálok egy söröshordó tetején, fejemen a három csücskös kalapommal, kezemben a kályhacsővel:)
Végignézek az arcokon, mindenki ragyog az örömtől, köszönjük a szép napot **Felkelonap.

2 delfin kisér bennünket..és most látom csak a **Tini mentőővei vészesen fogynak. A delfinek pedig a karikákkal játszanak:)
No nem baj, mindenre felkészült a legénység, vagy 5 pár vízágy lebeg utánunk:) ** szemirámisz mégis jó volt az ötlet, igazi mentő5let :)
De nem érhet bennünket semmi baj, a vitorlák már dagadnak.
**Véső, lehet lazítani:) A pocakból így is lement pár centi:)
** Alighogy ezt elismerően megjegyeztem, megjelent ** Nem kell mert ronda a fedélzeten, és hamubasült pogácsát kezdett osztogatni.
**Püte ezt nem hagyta szó nélkül, erre inni kell - hasított a hangja a levegőben:)
Szegény ** véső, a fogyiról ennyit.

** Gandalfkát keresem, de nem találom sehol. A hajóorvosnál van **Dr Bubó éppen most kötözi, rádőlt a katasztró-fa mondja *** hahahaha.
Rémülten rohanok az orvosi kabinba, ahol nem találtam mást, csak az újdonsült házaspárt, **Marinát és **Mr Bogyót ölelkezve. Ti is eljöttetek? ** De hol a doktor és ** Gandalfka??
*** hahahaha, nincs is itt semmiféle katasztó-fa, ez volt az első tréfa:)

Végre megtaláltam ** Gandalfkát, megnyugodva láttam épp és egészséges, barátjával ****Joy Tribianival, éppen csont pókereztek:)
Mellé álltam, ** Habitue szerint szerencsét hoz a nevem emlegetése, vagy lefestése, mindegy:) A kályhacsőről sem feledkeztem meg, kalapot feltoltam és kémleltem, most nem az eget hanem a Nagy Kékséget. Hallom ám ** Gandalfka ujjong Lelli kémLellikémLelli nyertem:)
Ennek örömére táncoljunk egyet:)

** Tempó is csatlakozott, és még sokan mások, így a HAJÓ még jobban ringatózott :)
Az ideges - mindenes végre megnyugosott, eddig minden rendben, ha **Püte számításai nem csalnak időben a szigetre érünk.
***tigduc kolompol, üljünk asztalhoz, kész az ebéd.
** Maluki a sört csapolja rendületlenül :)
A kályhacsövet nem teszem le, úgy kanalazom az erőlevest.
Eddig minden rendben, előveszem az első palackot, a gondosan összehajtogatott bőrt, és verébfej betűkkel ráírom, Címzett: Kis Boszorka
Szöveg:
Kifutottunk stop
A széljárás jó stop
Hamarosan célba érünk stop
Nagyon-nagyon boldog vagyok stoppp :)
A palackot bedugaszolom, és kecses mozdulattal a tengerbe dobom:)

Lellike

Enikő (hősnév: Adel2008. április 23., 11:49:08
Kedves Barátaim!
Kékhold létszives ne mondj ilyet hisz tudod szereteünk Téged csak sok volt a dolgom odakint a világba. Barátomék esküvöi ceremoniájára és az utána lévő ebédre készültünk. Ezért nem írtam, bár szóltam hogy el vagyok maradva a dolgaimmal...Soha nincs olyan, hogy mindenki szeret mindenkit. Ezt Te is tudod, de lehet, hogy mi is tulmentunk egy határon, hogy mindig a rózsaszin nap szemuvegen átt nésztünk mindent és úgy írtunk le nem tudom, de azt tudom, hogy itt kint sincs úgy, hogy mindenki szeret mindenkit... S ezt így kell elfogadni. Mindenkinek van egy stilusa és egy életvittele valaki ilyen valaki olyan és ezért szép az élet-vagyis ezt mondják-:). Showman szeret és mi is akor meg ne hagy itt minket.
Felkelonap egyet értek veled és vacsora legyen a Csűrben vagy valahol, de kiszeretenék mozdulni egy picit...

Kedves Hősembőcke!
Köszönöm szépen a szerenádott szép volt!

Kedves Józsiné!
Gratulálok a kinti élményhez,csodás lehet. Remélem jól vagytok és egészségesek majd a héten küldök vésetet, Örülök nagyon Nektek..

Bárkinek segitek

Minden Hősnek további jó napot és jó vadászatott!!

Ivett (hősnév: Nagyharcos2008. április 23., 11:27:28
Helló!Egy jó képű fickó vagyok!Szóval...izé...szivesen ismerkedek!Viszlát szép hölgyek!CSÓKOLLAK TITEKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lizike2006 (hősnév: Joy Tribiani2008. április 23., 11:18:13
Kedves ***tigduc,

köszönöm az ízletes lepényt. Pont jókor érkezett. Honnan tudtad, hogy épp korog a gyomrom? :D
A diókat kiszedtem belőle, pár jólirányzott bunkócsapással feltörtem, a belseje még finomabb, mint a héja! Ki hitte volna!
A héjatlan diónak hála, fogaim megvannak még, a mosolyom tökéletes. Mert tudom, hogy így szereted... ;-)

J.T.

Ivett (hősnév: Hősnőcike2008. április 23., 11:17:24
Hali!Hogy vagytok ma?Én kivételesen jól!Hiszen tegnap támadtam fel!Jó vicc! Keresek magamnak egy jó képü (h)ősembert!Hátha akad!Na csá!

lizike2006 (hősnév: Eszter Eliza2008. április 23., 11:12:22
Kedves ***Marina és ***Mr. Bogyó!

Kézfogótokhoz gratulálok, csak most hozta a postagalamb a hírt. :)
Nagyon boldog páros Hőséletet kívánok nektek. :)

E.E.

Rumci (hősnév: véső2008. április 23., 10:54:10
Jano (hősnév: Gandalfka)

Bizom benne hogy megtudjuk menteni hőstársunkat.
Mint hogy a HAJÓ tökéletes, minden eresztéket, toldást,
ékelést, átnéztem a szél feltámadásáig beállok evezni
jólesik egy kis edzés. Hátha a sörpocakomból is leadok.

Rumci

Jano (hősnév: Gandalfka2008. április 23., 10:43:56
AZ INDULÁS!

Kellemesen hűvös és szélcsendes napra ébredtünk.
Mindenki várja már a tegnapi próbaút után az igazi megpróbáltatást és kalandot, induljunk hát el, és mentsük meg a 2 Pálma szigeten rekedt Hőstársunkat. Össze is csomagoltunk. **Püte jegyzetei fölé hajolva próbálja meghatározni az útirányt. **tigduc az élelmiszer készlet feltöltésével foglalkozik, miközben a többiek segítenek bepakolni. **tempo baritonjára mindenki lendületesen végzi a munkát. Igazi kis csapat verbuválódott össze. **Joy Tribiani segítségével meglendítjük a HAJÓ-t, majd felmászunk a fedélzetre. HAJÓnk lebeg a vízen, irány a Nagy Kékség. **Lellike kiadja a parancsot: "Kmkmkm Indulás!" -mindenki igyexik komoly maradni, de nem bírjuk megállni... Kapott tőlem egy háromszög alakú Kalapot, csak kicsit nagyra sikeredett... így eltakarja az arcát. Fogja, feltolja mutatóujjával hogy kilásson alóla, majd jobb kezével az árbocot fogva, másikkal előre mutatva ismét elkiáltja magát: "Indulás!" :)

Mindnyájan mosolygunk de evezőlapátot fogunk és elindul előre a HAJÓ! Kellemes friss idő van itt a nyílt vízen. Lassan távolodik a part mi pedig egyre lendületesebben haladunk előre. Ha majd feltámad a szél kibontjuk a vitorlákat is, addig kézi erővel "szeljük a habokat"...

tini (hősnév: tini2008. április 23., 10:11:09
Sziasztok+Szép Jóreggelt mindenkinek!Köszönöm a szülinapi ajándékot. A hajó csodaszép,gyorsan haladtunk elöre,kitünö volt a tempo tempója,kapitányunk lellike határozottan irányitotta(névtelen)Hajó-hajónkat.Joy evezöi kitünöen állták a próbát(szerintem bele szerelt valami kütyüt)mert bár az evezők mellett ült,eveztek is az evezők de Joy egyik kezébe fánk másikban a pezsgös pohár volt.Szegény Tigduc ne légy szomoru tudjuk nem a föző tudományoddal volt a baj hogy kemény maradt a mamut hús,és csak a fánk fogyott.hahahaha hiába próbálta felviditani az izgatott társaságot mikor megkaptuk a parancsot irány a kikötö:(
Na fel a fejjel nemsokára indulunk a kutató útra,reméljük nem hal addig éhen névtelen pentekünk is.
üdv. mindenkinek tini

nap (hősnév: felkelonap2008. április 23., 09:08:46
Szép és békeséges szép bapot Kívánok Mindenkinek!!!!!

Kedves Barátnőm kékhold!! Sajnos rég beszéltünk
Nem hiszem , hogy jó gondolat lenne ha HÁH-ba köptöznél
Kedvesednek is **Showman** fájdalmat okoznál , és ezt ugye
nem szeretnéd , de itt vagyunk a barátnőid is akiknek fontos
vagy, Mint ahofy az életben úgy itt is vannak olyanok akik
szimpatikus hősök van aki nem . Ettől még a saját hőséleted
folytatódik . Nem fontos észre venni az olyan vésetett ami
a részedre fájdalmat okoz vagy nem tetszik . Soxor írtam Neked,
hogy szevesen beszélgetek Veled sőt programokat is lehet szervezni
és tesszük azt ami Nekünk tetszik , és nem az a fontos más ,hogy
reagálja le a mi kis terveinket

felkelonap

Sziveseb segítek éhezőnek és szomjazónak
Kérjél ingyen szivesen adom

Angele (hősnév: Angele2008. április 23., 07:16:55
Szarvák Kata (hősnév: szrutyu)

Neked sehogy. :)
Tölsd ki az IQ-tesztet (ha még nem tetted), és taníttasd bilizni a Hősöd.
Válaszok sorrendben: 1,3,1,3,1,3,2,1,2,2,1,1,3,1.
100 bölcsességtől lehet házasodni.

Angele

Szarvák Kata (hősnév: szrutyu2008. április 23., 06:41:03
Nem tom hogyan lehet házasodni