Kerekasztal


[ Írni szeretnék a Kerekasztalba... ]

[ Archívum böngészése ]

[ << ] [ 3091 ] [ 3090 ] [ 3089 ] [ 3088 ] [ 3087 ] < 3086 > [ 3085 ] [ 3084 ] [ 3083 ] [ 3082 ] [ 3081 ] [ >> ]

Tünde (hősnév: Bazilikusz2001. április 25., 10:50:27
***Buci,

Emil ment.

T.

Duch (hősnév: Valka2001. április 25., 09:29:13
***Balek
Bálint nem tudom mit írt, de lehet igazsága. A hétköznapi élet sokkal rosszabb volt az emberek többségének akkor, és meg is haltak. Olyan 2 ember kard ritkán volt. Tegyük fel nem hullasz le egy nyílzáporba, vagy nem a roham tapos agyon, akkor már harcolhatsz a hullákon bukdácsolva, de ne hidd hogy ha lehetséges nem szúrnak hátba, vagy nem tepernek le öten. Másrészről, akkoriban ezrek is meghaltak a csatákban és nem kevés csata volt. Most meg szenzáció, hogy évente tíz-húsz katona balesetben meghal. És szerinted melyik uralkodónak kellett volna magyarázkodni azért a pár ezer amerikaiért aki Vietnamban meghalt? Ott ugye meg gáz volt.
Ez a piros gomb jó szöveg, de ma a harcok kézifegyverrel, tüzérséggel, repülőkkel, stb. mennek. Csak ugye más az értékítéletünk.
Most gond, hogy Kínában kivégeznek néhány embert, de a "szép" középkorban, egész falukat égettek fel, mert nem hajolt meg az egyik paraszt.
Érdemes korhű regényeket olvasni, bár minden szörnyűsége mellett (kínzás, betegségek) én is megnézném azt a kort, de ne idealizáljuk túl.
***Storm ez neked is szólt. 3 dolog kell a háborúhoz: pénz, pénz,pénz!
Ismerős? Igazad van akkor nem sok ember sunyiban szemétkedett, hanem mindenki nyíltan volt kegyetlen és aljas. :)
Honnan tudod, hogy Magic-ezem? Csak sealed deckre járok, általában legyaláznak és unlimitedet nem veszek még a kezembe se!

***Brazil: Egyetértek, én is kapkodom a fejem!
***Tanis:
Amíg be nem bizonyítják az Ufok létezését, addig csak hinni lehet benne, de tényként nem vitatható meg. Ez olyan mint a vallás. Ha hiszel vmiben akkor az általában nem tény, hisz akkor tudnád, nem hinnéd! Én speciel úgy vagyok amíg ők nem akarnak tőlem semmit, én se akarok tőlük semmit.
Így irreleváns a létezésük kérdése

Valka
Ui: Bocs a hosszért, tudom sokaknak azonban még így se válaszoltam. :(

KAQKXÓ (hősnév: KAQKXÓ2001. április 25., 09:26:17
***Tünde

Írtam Neked. Válaszolnál?

Üdv

KAQKXÓ

Lakópaci (hősnév: Lakópaci2001. április 25., 09:19:22
Kedves ***Hősistenek és ***Mindenki

Fájdalommal megtört szívvel tudatom mindazokkal, akik szerették/tisztelték/becsülték, hogy ***A szálló pók a mai nap folyamán jókedvének 0-ra csökkenése következtében elhunyt (először mély depresszióba esett, emiatt fejbe vágta magát kedvenc bunkójával, majd kiugrott összkomfortos barlanglakásának ablakán).

A búcsúztatás időpontja és helyszíne még nem ismeretes, miután a HKMH (Hős Képző Mennybemeneteli Hivatal) még nem adta ki a szükséges okmányokat.

A kondoleáló (kő)táblákat a címemre kérem.

A hagyatéki tárgyalást vezető ügyvéd közölte, hogy ***A szálló pók (miután ismert örökösei nincsenek) végakaratának megfelelően magával kívánja vinni a túlvilágra minden ingó és ingatlan vagyonát. Esetleges (szellemi) örökösök a címemen jelentkezhetnek, amennyiben meg kívánják támadni a végrendelkezést.

Lakópaci

U.i.: A megadott útmutatásnak megfelelően megpróbáltam a felejthetetlen (h)őst feltámasztani, de ez sajnos nem sikerült.
Kérem, hogy a dicső (h)ősistenek (talán ***Mojzi ?) szánják meg az eltávozottat és adjanak neki még egy esélyt arra, hogy ***A szálló pók, aki nagy kedvvel vett részt a HK eddigi történéseiben, továbbra is élhesse (h)őskori életét. A mielőbbi feltámasztás reményében és elvesztett társunk visszatérésében bízva, egyben azt előre is megköszönve, szomorúan üdvözöl ***Mindenkit

Lakópaci

Tünde (hősnév: Bazilikusz2001. április 25., 09:18:10
***Drága Mylady

Jobbulást kívánok. Gyorsan gyógyulj meg, már süt a napocska, jön a jó idő.

Várom Emiledet.

Tünde

Vata Metamorf (hősnév: Metamorf2001. április 25., 08:54:40
***Xena W. P.
Nyugodt lehetsz, nem tud irni a cyborgja!
Ez egy elveszett faj!
A Borgok meghalnak!
Morphin Power!

Akci (hősnév: Megalopterix2001. április 25., 08:32:37
***idoutazók
Minden /múlt és jövo/ idopillanat már megtörtént. És az ido, mint
olyan nem létezik; a tér-idoszerkezet hozza létre h. egyben maradjon,
elvégre kell vmi elválasztó, vmi jelzésértéku, mégis kvázi-valós
dolog ami lehetové teszi a változásokat az elozo pillanathoz képest
különben a világ egyetlen pillanatba kövülve létezne, vagy milyen
furcsa lenne ha a jövore emlékeznénk és a múltra nem.
De valahol az ido is energia, ahogy a tér és az anyag is tehát kell
h. átalakithatók legyenek egymásba ezért nem látom h. miért ne
lehetne helyet változtatni az idoben. H. hogyan és mikor találják
fel nincs jelentosége, ha megtörténik/t/fog/ akkor az ido nem lesz
/van/volt/ lebetonozva, reagál ha egy új okot teszel egy tetszoleges
téridopontba az okozatnak az is része lesz /van/volt/
/bocsi h. zavaros de szerintem akit érdekel az érti, akit nem tolük
elnézést, máskor rövidebbre fogom/
Valaki érdekeset vetett fel, h. a változtatás csak a közeli jövot
érinti-e és késobb kompenzálódik, vagy láncreakciót okoz. Szerintem
mindketto igaz csak nagyon ritkák azok a téridopontok ahol a
beavatkozás az egész késobbi történelemre hatással van. Ilyen lehet
pl Nagy Sándor vagy a világháborúk. Lehetséges h. ezek éppen
beavatkozás eredményei és egy késobb bekövetkezendo sokkal nagyobb
katasztrófát eloztek meg velük? Miért kellet ledobni az atomot?
Pont amikor kész lett? Hogyhogy pont akkor volt háború?
Csak néhány év múlva már a hirosimainál sokkal nagyobb pusztítóereju
bombákat csináltak. De ha nincs ott a gyakorlati példa az alkalmazás
következményeirol talán azt vetették volna be /mondjuk a kubai válság
idején/ összehasonlíthatatlanul nagyobb kárt okozva, foleg mivel már
az oroszoknak is volt. Szerintem az idofolyam többszörösen módosított
és újra módosított és újra és újra... De a változtatón kívül ezt
senki nem érzékelheti ahogy többen is mondták. Én velük értek egyet,
ha vki a most-ból a múltban mahinál vmit akkor szerintem az az o
személyes idovonalát nem befolyásolja, mert o ott és akkor a
változtatás elott van, mindenki mást a most-ban viszont igen csak nem
észlelhetjük, mert a változtatás nem most történt hanem pl már a
születésünk elott, eszerint alakult az életünk, csak ezt ismerjük,
ez az eredeti, mindig is ez volt. És ha vki más újra változtat az is
már megtörtént. Minden változtatás és újra változtatás már megtörtént
így eredeti a világunk. És utána ez a vki él tovább, akár anélkül h.
megszületett volna. Mert az o személyes idovonalán megszületett o.
Akár ez lehet az alapja a párhuzamos világoknak.

***Storm ***Mojzi
A káoszelmélet arról szól h. mit nem tudunk: igazán /kvantumszinten/
megismerni a világot "... vegyük a billiárdasztalt és a golyót. Ez
egy nagyon egyszeru rendszer, majdnem newtoni. Ismerjük a golyó
tömegét, ki tudjuk számolni a szögeket, az egészen távoli jövoig meg
tudjuk jósolni a golyó útját. Elméletben. Gyakorlatban azonban szinte
azonnal elkezdik éreztetni hatásukat az egész kicsi tényezok.
Mikroszkópikus egyenetlenségek a golyó felületén, az asztalon...
... nem ismerjük PONTOSAN a kezdeti feltételeket..."
Michael Crichton: Jurassic Park

***Lexx
Hozzászólásod, foleg a második fele nagyon mélyen szánt, még
emésztem, majd írok.

***Buci
Szerinted vigyáznak ránk?

***Tanis
Mintha vhol azt olvastam volna h. 10 a minusz 29-ediken másodperc.
/lehet h. hülyeség, vagy rosszul emlékszem/

***Bálint
Szerintem sincs különbség az osmajmok-emberek, vagy pl a régi rómaiak
meg miköztünk. Mind /H/osemberek vagyunk; az osei vagyunk egy fajnak
ami egyszer talán eljut oda h. csináljon is vmit. Addig folünk a
levünkben. Habár a holdunkra már eljutottunk. Ezt beírhatják a
jobbára ártalmatlan mellé.

Amúgy ki tudja honnan származik az idézojel nélküli idézet?

***Mylady jobbulást

elnézést a terjedelem miatt
Akci

Demimuuur (hősnév: Brúúúszvillisz2001. április 25., 06:50:47
Nagyon jóóóó ez a kerekasztal....Szeretnék h-ős-barátokat szerezni!!!
Mert oooolyan nagyon egyedül vagyok ebben az őskorszakban...
Még nem vagyok szobatiszta sem...mert a lökött gazdám nem tudta azt a nyamvadt íííkúúú tesztet kitölteni.
Segítsen valaki!!!!
Csók! Brúúúszvillisz

Azazel (hősnév: Muff Spears2001. április 25., 02:38:44
***Mylady

Szintén jobbulást kívánok.sajnos ez elég sablonos szöveg de nem tudtam jobbat kitalálni.virágot meg bonbont csak képzeletben küldhetek.írogattam BSi-nek, sajnos nem fogom tudni jóvátenni a lehetetlen elbukását.
Az időutazók kifejezést azokra értettem akik hozzászoltak a témához.

***Duch

Hosszú puska szövege:Letesztelem az igazad , megpróbálok beszélgetni és kíváncsi leszek, hogy ki fog válaszolni egy értelmes témára.Sőt neked kezdek majd írni vmit és kíváncsi leszek hogy ki fog még rá válaszolni, **Myladynek jobbulást kívánok és üdvözlök minden barlanglakó csövest.

Xena W. P. (hősnév: Krypton2001. április 24., 22:58:54
***Tanis: Szerintem a jelen az a pillanat, ahol éppen vagy. Azaz folyton változik. HA már feltalálták az időutazást, nem kell feltétlenül tudnunk róla. HA tényleg visszajárkálnának emberek, a MINIMÁLIS követelmény az lenne tőlük, hogy ezt óvatosan, egy fűszálat sem megmozdítva tegyék, nem? Nehogy úgy elszúrjanak valamit, hogy eltűnjön a jövő... Ha a túlnépesedést már tudják kezelni, és a világháborúkat megszüntetnék, akkor is lehet, hogy olyan baj történne, amire nem is gondoltak volna. Nem hiszem, hogy lehetséges a múltat úgy változtatgatni, hogy 100%-osan megjósolhatjuk a következményeket.

***Brazil: A környezetszennyezés tényleg nagy és (az időutazás tulajdonságaival szemben) valós probléma. Ha az emberek nagy része (80-90%) komolyan úgy döntene, hogy megszünteti, akkor sikerülne. Mint ahogy ha most minden embert meg tudnánk győzni a dohányzás káros hatásairól, 100 év múlva nem lenne dohányzó ember a Földön. (Figyelembe véve azt, hogy sokan nem tudnak leszokni a dohányzásról, de többé senki nem szokna rá.)

Xena W. P.

Gzsolt (hősnév: Balek2001. április 24., 22:56:51
Szasztok, megjöttem!

Tényleg nagy esznék csaknap itt össze ismét. Mivel nem vagyok fizikus, így a tér-idő összefüggésekre nem szeretnék reagálni, lenyűgözve falom az elhangzottakat.

*** Storm-nak viszont azt szeretném elmondani, hogy az a szemlélet, hogy a PÉNZ lett a mai ember istene, szintén csak egy szlogen, amit napról napra súlykolnak az ember fejébe. Nem vitatom, pénzzel tényleg manapság minden elérhető. De hiszem, hogy kevés pénzzel is lehet teljes értékű életet élni, éhenhalás nélkül.
Mit látsz maponta? Emberek melóznak, mint az állat, napi 8-10-12 órát, nagy nehezen pénzt kapnak érte - itt, Magyarországon 90 %-ban bagót - aztán elmennek, beülnek egy gyorsétterembe, és a semmiért kifizetik a fizetésük felét. És menőznek, mert ők a ...-ban kajáltak. Pedig jól se laktak, egészségtelen kaját is ettek, de ott. Ez van a tudatalattiba beverve, hogy gyere marha, költekezz. Ha birod, ha nem.

Hányszor olvastunk már arról, hogy olyan reklámhírdetéseket adnak a tévében, ami a másodperc tized részéig tart, egy film két kockája közé bevágva. Nem is tudatosul, hogy láttad, csak a tudatalattidban ragad meg. És mint egy robot mész, és megveszed.

*** Bálint
Biztosan igaz, hogy a jelen dolgaiban élek és ezért abban jobban észreveszem a mocskot, mint egy elmúlt eseetleg idealizált korban. Ehhez viszont azt tudom hozzátenni, hogy én jobban értékeltem azt, mikor két ember, karddal a kezében megküzdött szemtől szemben, mint most, hogy földrészeket lehet kipusztítani egy bombával. És azt se tudod meg, hogy annak, aki rád akarja dobni a bombát, mi volt fontos az életében. Ahhoz kell bátorság vagy emberi tartás, hogy megnyomjon valaki egy piros gombot, ami többezer kilóméterre milliók életét oltja ki?

libby (hősnév: Al Moretti2001. április 24., 22:44:05
***Brazil
A Fold eleg oreg es nagy ahhoz, hogy ne hagyja magat!
Gondolj csak bele, nap mint nap tortennek "termeszeti katasztrofak", amikbe tobb ezer ember hal meg. A Fold lerazza magarol az embereket, mint kutya a vizet. Egy vulkankitores alkalmaval annyi merges gaz kerul a legterbe, amennyit a teljes civilizacionk 100 ev alatt csinal. Szoval nem kell aggodni, a Fold csak mukodik, ahogy eddig is tette, es az emberek is csak mukodnek, ahogy eddig tettek.

libby

Brazil (hősnév: Brazil2001. április 24., 22:21:10
Az időutazással kapcsolatban pedig a múltbéli utazást még mindig nem hiszem, a jövőbenit pedig még mindig. Énnekem viszont egyik fő témám a környezetszennyezés. Ha lehetne múltba utazni, a jövő embere miért ne próbálta volna lassítani a szennyezést? De végül is ha a jövőben kilábalunk ebből az állapotból valahogyan, akkor talán ez neki már nem is olyan fontos(?). De ha nem, az állapot eléri azt a pontot, amitől sok ember tart, akkor talán nincs is esélye az embernek visszajönni. De ha van egy köztes állapot, tehát az időgép megvan, de a környezet végzetes csapást szenvedett az emberiségtől, akkor miért ne jöttek volna vissza? Ez talán az egyik ok, amiért a múltutatást számomra cáfolja, nem tudom. Csak még egy dolog a szennyezésről: valaki említette, hogy a (többi élőlényhez képest) kiemelkedő IQ-nk rossz célt szolgál. Ennek az embernek szerintem nagyon is igaza volt. Ez az úgynevezett intelligens ember (ha igazak azok a jóslások, hogy 200-300 év múlva tönkretesszük a Földet) kb. 500 év alatt tönkreteszi azt a rendet, ami képes volt kb. 4,6 milliárd évig fennállni, a természet örök körforgását biztosította, egy kiegyensúlyozott rendet alkotott. Erre jön az ember nevű lény, aki 30000 éves múltjával(ami a Dinoszauruszokhoz képest elenyésző) a Föld királyának érzi magát. Ezzel jár az is, hogy kipusztítja az erdőket, szennyezi a természeti erőforrásokat, saját magát és környezetét pusztítja. Tényleg elég érett az ember ahhoz hogy a Föld ura legyen?

Brazil

Tanis (hősnév: Tails2001. április 24., 22:18:23
***Mylady:Jobbulást!

***Időutazás és egyéb:Az biztos,hogy a párhuzamos idősíkok megmagyaráznák,és lehetővé tennék az időutazást,illetve a múltnak a megváltoztatását.
Csak az a kérdés,hogy léteznek-e párhuzamos idősíkok?
Egyébként egy ellenérv az múltba való időutazás ellen:ha feltalálják valaha,akkor nem kéne tudnunk róla?Hisz akkor visszajött volna valaki...
Múlt megváltoztatása:Egy rajzfilmben volt az alábbi(a rajzfilm nevét nem mondom,aki látta úgyis ráismer,aki nem,annak meg úgysem mond semmit):Megtörtént egy szörnyű visszafordíthatatlan katasztrófa.Ekkor egy lányt visszaküldtek a múltba,hogy szóljon nekik,hogy ne tegyék meg az adott dolgot,ami után be ütött a szörnyűség.a lány visszament,de hiába mondta,hogy ne tegyék meg,mégis megtették,és mindez végtelenítve...
Az időhoz kötődik ez is:Tulajdonképpen mi a jelen?Amikor ezt olvasod?De mire a következő betűre érsz az már a múlt,nem?Tehát mekkora az az egység,amit jelennek nevezhetünk?

***Storm/földönkívüli élet:
Miért állapodhatunk meg abban,hogy létezik?Van rá bizonyíték?Persze a nagy számok törvénye alapján lehetetlen,hogy ne létezzenek,de ki mondta,hogy a nagy számok törvénye mindig igaz?(Egyébként azon a véleményen vagyok,hogy léteznek csak nem szeretem,ha valamit 100%-osra kijelentünk,pedig nem biztos,hogy úgy van)

Tanis

Brazil (hősnév: Brazil2001. április 24., 21:59:28
Hello!
Fura egy dolog ez! Amikor elhagytam az Asztalt, az azért volt mert érdektelennek tartottam. Most pedig, alig bírom kapkodni a fejem, ahogy a sok okos fej összecsap egy ÉRTELMES VITÁBAN. Ez ám a ritka mifelénk! Ha nálunk valaki vitatkozni kezd, áltlában azzal végződik, hogy megsértődnek, oda se figyelve egymásra üvöltöznek, stb., ez egy ÉRTELMETLEN VITA, amit az értelmetlen emberek szoktak művelni, ahol a vita célja nem a tudásod átadása, vagy más tudásának befogadása, hanem mindenáron a saját véleményed elfogadtatása a másik emberrel. Ha a másik ember is ilyen értelmetlen (amit be kell hogy valljam sokat találok a környezetemben), akkor csak rossz lehet belőle, ha nem annyira, akkor egyszerű legyintéssel még otthagyhatja. Mert mi célja is lenne a vitának ha nem tudásunk bővítése? Te elmondod a véleményed, más elmondja a véleményét, összevetve megdolgozzátok a szövegeket, és még egy valós vagy közel valós eredmény is kijöhet a végén. Így minden vitában résztvevő ember gazdagodik valamiféle új tudással, én is rengeteg új információval bővültem, véleményemet én is átformálom a hallottak alapján. És így nagyon is sok értelme van ennek a vitának. Gratulálok a 0asztalnak. Tényleg csak gratulálni tudok, hisz ez egy csodálatos dolog.

Xena W. P. (hősnév: Krypton2001. április 24., 21:55:42
***Adriano: Kérj tőlem kaját, adok (ingyen). Remélem, tud a hősöd írni.

Xena W. P. (hősnév: Krypton2001. április 24., 21:53:37
***Buci: M. J. Fox nem is töltött néhány óránál többet a megváltoztatott jelenében, hamarosan visszaült az időgépbe és elindult helyrehozni... Csak feltételezem, hogy ha pár órán belül az emlékei nem változtak meg, akkor nem változtak volna akkor sem, ha tovább marad. Legalábbis a Vissza a jövőbe filmekben. Más sci-fikben ez másképp működik.
A hős jókedvének növeléséről: Nem biztos, hogy működik, de egyszer mintha olvastam volna olyasmit a Kerekasztalon, hogy ha látogatás után hibernálod és másnap felébreszted, nő a jókedve. Azt hiszem azért, mert minden felolvasztásnál automatikusan nő pár %-ot. Lehet, hogy van benne valami, mert amikor minden nap hibernáltam az enyémet, (olyan kevés kajája volt, hogy féltem, hogy ha másnap közbejönne valami, éhen halna) mindig nagyon magas volt a jókedve.

***Tünde: Földönkívüliek akármilyen formában, bárhol létezhetnek. De szerintem még nem röpködnek itt a nyakunkon... Majd ha a Híradóban mutatnak valami bizonyítékot, és nem önjelölt UFO-kutatók állítják, hogy már rengeteggel találkoztak, akkor elhiszem. Ha léteznek (50%), akkor lehet, hogy nagyon messze és sohasem fognak erre járni, vagy még fel sem fedezték az űrutazást. (Tulajdonképpen még mi sem nagyon...)

***McYanó: Teljesen igazad van. Azt hiszem (remélem), az időutazás soha nem fog megvalósulni. Csak könyvekben és filmekben szeretem.

Sziasztok!

Xena W. P.

***

Teve (hősnév: Erős László2001. április 24., 21:38:35
**Tiggr: Igen, sajnos :((

Teve

Adriano (hősnév: X-0012001. április 24., 21:32:32
Üdvözlet a zord, de annál izgalmasabb "ki hal ma éhen közülünk" verseny résztvevőinek. Ma majdnem kiestem a barlangból, így új lyuk után kell néznem. Tud valaki segíteni????

Zorkki (hősnév: Szultán2001. április 24., 20:51:58
Sziasztok!

***Mojzi
Most már különösebben nem izgat csak az elején voltam egy kicsit beszarva.Majd csak lesz valami.De azért köszönöm szépen hogy megnézted.Nem értem hogy lehet ez pedig már egy csomó minden sikerült a hősömnek.

Na pá!

Jaqsz (hősnév: Grosses Arschloch2001. április 24., 20:51:41
Sziatok.
Kedvenc hősőm nősülne,nem tudtok 1 arát??

Tomi (hősnév: Tonet2001. április 24., 20:45:13
Hello mindenkinek

Bogi (hősnév: betty love2001. április 24., 20:38:36
Köszi!De sajnos nem így hívnak.

Laji (hősnév: July2001. április 24., 20:26:38
Tanuld meg abunkókészítést,Bogi(holnapután tudok egyet csinálni)!
A te neved nem véletlenül Németh Boglárka?

Ncy (hősnév: Don@gó2001. április 24., 20:23:46
Szegasztok!!!!!!!!!
Dear Mojzi, 1,000,000 Tenx a gyors ügyintézésért!!
8))

Bogi (hősnév: betty love2001. április 24., 20:17:20

Sziasztok!Segítség!!!!!!Ellopták a bunkómat, ki tudja hogy, hogyan kell visszaszerezni?

dog (hősnév: tülök2001. április 24., 20:14:18
***Duch
Egyetértek veled abban, hogy a mostani események a világon inkább aggasztóak lehetnének mint mondjuk az időutazás témája (bár ez se rossz, egyáltalán nem rossz).

Az sajnos tény, hogy a pénz abszolút értékmérő manapság. Ebből fakad a többi baromság: sznobizmus, irigység, rongyrázás. És emiatt tudunk magunk körül egyre kevesebb emberre számítani.
Véleményem szerint azt a néhány igaz barátot akik juthatnak egy embernek az életben tűzön-vízen át meg kell tartani. (Vagyis baromságok miatt nem sértődik meg az ember és nem esküszik öri-harit)

***Mylady
gyógyulgassál szépen

Üdv minden ős-hős-szülőnek

Laji (hősnév: July2001. április 24., 19:59:17
Hi all!
Ha valaki nem tud bunkot kesziteni,en holnaputan allok rendelkezesere(0 Buznyak)!

Storm (hősnév: Alberto2001. április 24., 19:55:54
***Bálint: mindig is voltak zsarnokok, kapzsik, harácsolók, sikkasztók stb., csak kisebbségben maradtak és a kétkezi munka, a becsületesség volt a jellemző. Manapság mindenki ott vág át ahol tud kezdve a piaci árusokkal, a reklámokon keresztül, a politikusokig minenki a másik pézére hajt. A középkorban inkább párbajoztak egyet, minthogy csak a gyanuja is rajta maradjon valakin annak, hogy nem volt becsületes. Hát igen, a modern embernek egy Istene, az pedig a PÉNZ csupa nagy betűvel, a többi nem számít és lassan már nem lesz igaz, hogy pénzen nem tudsz megvenni mindent.

Nonesz (hősnév: Moon2001. április 24., 19:49:55
Barátot keresek 10-12 év között!!!
Ja, 11 éves vagyok! Nevem: Nonesz.
E-mail-em: nonesz@aramszu.net
Írjatok Fiúk!!
( Részletesen az E-mail-emen érdeklődjetek!!!!! )

Nonesz

Storm (hősnév: Alberto2001. április 24., 19:49:01
***Bálint: engem érdekelne a dolog a fénysebesséről... Én úgy értelmezem, hogy aki fénysebességgel halad, annak az időmúlásában semmi különös nem észlelhető, de eközben a környezetében tíz évek telenek el.
***Mylady: kösz az infót Brazról ! Csak gondoltam írhatna egy passzust az újságba a mi kis vitánról/elmélkedésünkről... :)
***Tanis: senkisem tudhatja mi lett volna a világháborúk nélkül. Mint azt már Bálint is említette a háború nagy mértékben ösztönözte a technikai fejlődést a versengés miatt. Viszont ez még édeskevés, akár ha csak egy emberrel kevesebb is halt volna meg, már az is óriási változást okozhatott volna: pl. az illettő felfedezte volna a rák ellenszerét vagy véreskezű terroristává vált volna és... A lehetőségek végtelenek...
***Xena W.P.: nos a fénysebesség elérése az ember számára lehet hogy örökre elérhetetlen lesz. És ha megvalósul ? Ha mondjuk egy őrhajóról beszélünk, akkor az szerintem pár másodperc alatt szitává válna, mert még az űrben sincs tökéletes vákum / 2-3 porszem per köbméter a jellemző /, így rengeteg atommal ütközne és ez bizony ilyen sebesség mellett... Bár én nem vagyok fizikus, de ez jutott most eszembe.
***Arch Devil: amit említettél az nem a Doppler hatás/effektus ? Nem vagyok benne biztos hogy Einstein találta ki.
***Duch: valóban pesszimista vagyok... Ma pl. láttam egy srácot a pályaudvaron, amint idegesen fel-alá sétál és néha benyúl a zsebébe és megszámolja a pénzét. Körbe-körbe jár, mintha keresne valakit. Egyre feszültebb. Az első gondolatom az volt, hogy a skac most a dealerét keresi a sok szakadt alak között és nem találja, pedig már nagyon kéne neki az anyag. Jött egy nő és kinyitotta a pénztárt, aztán a srác megkönnyebbülten odalépett, benyúlt a zsebébe, kivette a pénzét és vett egy retúrjegyet Gyulára... :) Én már csak ilyen gyanakvó, paranoiás, negatív ember vagyok, de az emberiségről a legnagyobb jóindulattal se hiszem el azt hogy valaha is meg tudna változni. Nézz körül, kapcsoldd be a TV-t és lássdd mi folyik, olvass el egy hírlapot, vagy tegyél el kört az utcán. Mi az amit találsz ? Pusztulás és fertő, katasztrófák, betegségek, őrültek és sikkasztók tömkelege. És mi a jó oldal ? Új állatmenhej, a szomszéd bácsi ki tudta festeni a házát a nyugdíjból és egy új gyógyszer. Semmi jelentős... Más: milyen paklival nyomulsz manapság Magicban és hogy tetszik a hetedik kiadás / tegnap bontottam egy Shivant / ?
***Mojzi: volt egy kísérlet az álmokkal kapcsolatban: néhány emberből különböző gyógyszerekkel és fizikai behatásokkal ideiglenesen kivették az "álmodás" képességét. Pár napon belül depressziósak, fáradtak lettek. Később már halucináltak is és teljesen begőzöltek. Ekkor a kísérletet lezárták, mert fennált a veszély, hogy az önkéntesek maradandó lelki károsodást szenvednek / a tudathasadás enyhébb formáját /. Ez is bizonyítja, hogy az álmoknak sokkal nagyobb szerepük van az életünkben, mintsem azt gondolnánk. Sőt, ha reggel emlékszel az aktuális álmodra és elelmélkedsz rajta, akkor rengeteg hasznos ínformációhoz juthatsz mindenféle téren. Erre egy példa: egy asszony hónapokon át azt álmodta, hogy egy fekete kutya üldözi, ő elesik és a kutya mindig ugyanott, a jobbhasfalán elkezdi marcangolni és ő ekkor felébred. A hetek múlásával az asszonynak igazából is fájdalmai támadtak a "harapások" helyén és orvoshoz ment. Kiderült, hogy daganata van, halálpontosan ott, ahol az eb megmarta esténként. A kezelések során az álmok is tovaszáltak...
***McYanó: tiszteletben tartom a vallási meggyőződéseidet, de elmondom az én véleményemet mellé: ha létezik is az az Isten akiről a Biblia ír, akkor sem fog beleszólni a dolgokba senki. Isten az embernek szabad kezet ad az embernek jóban-rosszban, mindenki belátása szerint tehet, bár tetteiért egyszer majd elszámolással tartozik valakinek. Gondolj csak a már említett világháborúkra ! Isten mindenható, de mégsem szólt közbe, hagyta had öldököljenek és bár ez biztos szomorúvá tette, mégsem tett semmit. A sorsunk a mi kezünkben van, ő csak próbákat görget elénk, de a végső összegzéssel majd neki tartozunk... Ezt így gongolom és ezzel senkinek nem akartam a lelkébe gázolni.

Szerintem mostmár pontot tehetnénk a téma végére azzal, hogy csakis kizárólag találgatni tudunk és biztosat nem állíthatunk. Beszéljünk inkább a földönkívüli életről ! Abban megeggyezhetünk hogy 100% létezik, inkább a mibenléte érdekelne / pl. hogyan komunkikálnak ott, ahol nincs légkör és mondjuk nem tudnak gondolatolvasni, testbeszéddel, vagy kopácsolnak, vagy mi ? /.

Toothy (hősnév: citibank2001. április 24., 19:43:10
Nekem senki nem ir irjon vki. a hosomnek!

citibank(gazdaja)

Anna (hősnév: Anne Lee2001. április 24., 19:38:29
HELLÓ MINDENKI!!!!

Eszter1 (hősnév: Tobias Moretti2001. április 24., 19:24:51
Sziasztok!
***Mylady:
Gyógyulj meg hamar!
Eszter

Balint (hősnév: Lord Bishop2001. április 24., 19:19:24
***Dzsolt
Velemenyem szerint a jelkor embereim, nem sokal rosszabak, mint akarmelyik kor emberei. Csak eppen azert tunik neked rosszabnak a mai ember mert most, eben akorban elsz. Igy ennek minden jo es rossz oldalat ismered, a regmultbol pedig vagy csak a jokat, vagy csak a nagyon roszsakat ismered. De hat az "szep" regmult sem volt olyan szep, hisz vagy akarmelyik nap egy kedves kis kardvagas vetet veget az eltednek, vagy nem igyazan minosultel embernek.
Az ember szereny meglatsom szerint nem sokban kulonbozik atol a majomtol aki eloszor ket labra allt. Csak epp kicsit tobb modszert tud a tarsa kinyirasara, es nem a fizikai ero teszi a csoportja vezetojeve, hanam az esze /hogy milyen konyen vagja at a tarsat a palankon.
Hisz akarmilyen muvelte ember nagytomegben nem egyeb mint egy csurhe.

Gzsolt (hősnév: Dömöske2001. április 24., 19:08:34
***Bálint
Annyival, hogy elmondhatod, hogy nős vagy, tudod a nevét, meg kaphatsz egy esküvői fotót, állítólag. Én még nem láttam egyet sem.
Ezeken kívül semmi egyéb haszna nincs itt a HK-ban.

Szia

Balint (hősnév: Lord Bishop2001. április 24., 18:58:54
***Mylady
En is jobbulast kivanak.

*** Eszter
Az en Hosemberem speciel notlen, de nem keydted egy kicsit koran a par keresest?
Egyebkent igazan elmondhatna valaki milyen haszonal jar a hazasag. Kerem!!!!!


*** Lexx
Elemleti szinten tenyleg tudnak csinalni fereglukat, azaz ket pont kozot a mi dimezionkon kivuli utat, de ehez akkora energia kene ami jelen techniak szintunkon elkepzelhtelen. En ugy sejtem, ez anal is nagyobb energia, ami egy ember fenysebesegre valo gyorsitasahoz szukseges lene.
Ha ezeknek az energiakna csak egy minimalis reszet elo tudnak alitan, akor nem lene problemank a szenhidratok, es az atomenergia reven letrehozot energia szuksegletunk kivaltasara.

Nem tudom, hogy ki irta azt, hogy a csilagaszok fenysebesgnel gyorsabban mozgo csillagot eszleltek. Ezzel az alitasal nekem, nemi problemam van, peldaul hogy hogy mertek meg a sebeseget, hisz a jelen csillag-sebeseg meres a dopler efektuson alapszik. Viszont ha egy "c+1" /fenysebeseg+1/ m/s sebeseggel halado objektumrol kibocstunk egy fenysugarat, ami hoza kepest "c"-vel tavolodik, akkor is az hozank kepest meg mindig 1 m/s-mal tavolodik. Igy soha az eletben nem tudjuk eszleni, nem hogy a sebeseget megmerni. Hoza kell tenni, hogy az elobbi eszme futatasom csak egy lajikus eszmefutasa volt. Tehat nem zarom ki, hogy tevedek.
/Melesleg mekora energia kell egy egesz csillag "c"-re valo gyorsitasohoz.

Udv.
Balint

Gzsolt (hősnév: Dömöske2001. április 24., 18:58:11
Sziasztok, szia Lexx!

Csak annyit akarok mondani, hogy végre egy ember... Bár, valószínűleg mindenkiben felötlenek ezek a gondolatok, most elsősorban a leveled második részére gondolok, de mintha mindenki própálné elfojtani magában a jó iránti vágyát. Mintha ma nem lenne sikk "jónak lenni", jó, hasznos dolgokat cselekdni. Mintha az lenne a menő, ha durva valaki, ha gátlástalan, törtető, érzéketlen.
Talán azért, mert erre nevel a társadalom. Ezt látod az utcán, ezt nézed naponta a TV-ben. De miért kell mindenkinek elfogadnia azt, amit rá akarnak eröltetni. Miért akar mindenki beállni a sorba, és egy lenni a milliók között. Talán itt kezdődik a személyiség fogalma. Hogy én az akarok lenni, ami én akarok, olyanná akarok válni, ami a véleményem szerint megfelelő, és nem olyanná, amit rám akarnak húzni. Nem hiszem, hogy belül nem vágyik mindenki a jobbra. A nyugalomra a saját életében. Csak mindenki meghunyászkodik és alkalmazkodik, mert égő lenne a haverok, a környezet előtt, hogy nem leütöm azt a pasast, hanem elbeszélgetek vele, nem rugok bele a kóbor kutyába, és a többi, és a többi. Ezek persze csak hülye kis példák, de lehet, hogy ez az első lépés. Remélem, elég érthető voltam.

Sziasztok

Konen (hősnév: Konen2001. április 24., 18:47:18
Sziasztok Konen vagyok szeretnék egy nőt el venni nagyon magányos vagyok aki magányos az küldjön egy levelet és majd talán lesz valami


SZIASZTOK

Konen (hősnév: Konen2001. április 24., 18:44:20
hjjjjjjjjjjj

Lexx (hősnév: Lexx2001. április 24., 18:34:37
Sziasztok!

- Időutazás:
Valahol egy falfirkán olvastam: Próbáld meg elmagyarázni a pont-nak mi az a gömb!
Valahogy mi is így lehetünk ezzel. Az idő létezik és sodor-visz minket. Már nem emlékszem ki írta (sokan szóltak hozzá, had ne olvassam MÉGEGYSZER végig), de az idő szerinte nem létezik csak egy érzékelési valami. Miért egy térbeli távolság nem az? A tér görbíthető. Ezt bármelyik csillagász-fizikus, az Einstein-i speciális relatívitás elméletre alapozva, kisérletekkel tudja bizonyítani. Akkor viszont a "térbeli" távolság is "ideiglenes". Azaz lehetséges az "előtted" lévő teret "mögéd" hajlítani és te mikor előre mész hátra jutsz. Az idő nem független a tér-től. Ha a térrel meg tudjuk tenni akkor mellékhatásként megtörténi az idővel is? Ha az idő természetes útját követjük, de nem a jövőbe érünk, hanem a múltba?
Szerintem technológiailag képesek lennénk/vagyunk erre. (térgörbítés) Csak nagyobb titokban tartják mint annó a Manhatten terv-et. Nagyon valószínű, hogy a kísérleti laborból nem akarják/tudják a hétköznapi életbe áthozni.

Ne mondj le az álmodozásról! Vagy elfelejtetted, hogy tizenévesen mekkora álmokkal indultál? Hogy cselekedeteid az álmaid megvalósítását szolgálták? Szerintem álmodj! Álmodj egy jobb világot! Álmodj egy rendes otthont! Álmodj egy jó kocsit! A párodnak is! Álmodj arról amit legjobban szeretnél! Utaznál? Alakítsd úgy az életed, hogy sokat utazz! Másokon segítenél? Segíts! Keresd a lehetőséget, ragadd meg az alkalmat! Ezrek várnak Rád! Vezető akarsz lenni? Válj vezetővé! De ne feledd az igazi vezetőket nem úgy ültetik az emberek nyakára, hanem megküzdenek az elismerésért, megbecsülésért! Olvastam (vagy hallottam) egy megdöbbentő mondatot:
"Most pontosan ott tartasz az életedben, ahol tartani akarsz!"
Hisz a Te cselekedeteid juttattak ide. Mindíg volt választásod. Dolgozzak vagy inkább menjek egyetemre? Tanuljak vagy menjek bulizni a haverokkal? Most jobbra forduljak vagy balra? Emlékezz! TE VAGY A FELELŐS! Nem más!
Te hoztad a döntéseidet!

Ma egy olyan világban élünk ami nagyon a vég felé rohan. Eszembe jut erről is nagyon megszívlelendő gondolatot:
"A Gonosz legnagyobb "húzása" az volt, mikor elhitette az Emberekkel, hogy nem létezik!"
És ez így van! Az emberek nem félnek rosszat tenni mert nem hiszik, hogy büntetés vár rájuk! Azt hiszik, hogy megúszhatják büntetlenül. És sokan ebben a hitben távoznak közülünk. A legtöbb vallás azt tanítja, hogy a Halál nem a vég, henem egy új lét kezdete. (Az, hogy ez most reinkarnáció vagy a Menny-Pokol ne firtassuk.) Láttátok A Kapcsolat-ot? Volt egy nagyon jó mondat benne: (kb) "És ön úgy gondolja, hogy a világ népeségének 95%-a, akik hisznek egy felsőbbrendű hatalomban valamely elmebetegségben szenved?"
Én most nem akarok ebbe belemélyedni. Csak gondoljátok meg mit tesztek. Mi lehet a rossz abban ha jó vagy?

Lexx

Mojzi  2001. április 24., 18:16:11
Hali!

**Mylady:
Ismét valami, amit nem szeretsz. Írom ám a listát :)

**Mc Yanó:
Sajnos ez ellen nem tudok tenni. A program elválasztja. Hacsak... hacsak fel nem támad most rögtön.

**Aguti:
Én egész életemben folyamatosan a jövőbe utazok, de mégis a jelenben maradok. Érted ezt? :)

**Gagarin:
Malyd ha mektanullsz hejessen irni. :)

Mojzi

libby (hősnév: Al Moretti2001. április 24., 18:03:08
***Mylady
Jobbulast kivanok, gyogyulj meg hamar!
Most lattam, hogy megujult a HAH, nagyon szep lett!
libby

Anett (hősnév: Ami2001. április 24., 17:48:01
Vőlegényed ugyan nem,de jó barátnőd,igen.Írd meg a válaszodat.Várom.

Anett (hősnév: Ami2001. április 24., 17:42:43
Írjatok nekem légyszi. Ami

Mr Slowhand (hősnév: Bonzo2001. április 24., 17:06:52
***Milady, most olvasom, hogy beteg vagy :o(((
Jobbulást kívánunk, gyógyulj meg hamar, ne légy sokáig távol.
Mr Slowhand

Eszter (hősnév: Rágó2001. április 24., 17:06:20
Vőlegények jelentkezését Várjuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A szálló pók (hősnév: A szálló pók2001. április 24., 17:03:18
Hahó ***Gyanita

Végre csináltál ***Napsugárral 1ütt 1 kis napot, de szelet nem kértünk... :((( Nem lehetne, hogy csak a nap süssön?

Üdv

A szálló pók

Masztiff (hősnév: Folyami patak2001. április 24., 17:02:40
Hello!
Mylady jobbulást!(add ád neki üzenetemet Kid)
Ha akarsz írhatz!

Tiggr (hősnév: Tigrishaj2001. április 24., 16:52:05
Halihóóó Mindenkinek!

Na, most is épp csak erre bugrálok, sokakat nem látok! Mi van a régebbi emberekkel, bugrálókkal, lovagokkal!? Ők is olyan elfoglaltak, mint én!?
Nekem módszeresen tágítják az agyamat! Már alig bírja a lábam az ugrálásnál, olyan nehéz! :)

No hát, üdv mindenkinek!

Tiggr

[ << ] [ 3091 ] [ 3090 ] [ 3089 ] [ 3088 ] [ 3087 ] < 3086 > [ 3085 ] [ 3084 ] [ 3083 ] [ 3082 ] [ 3081 ] [ >> ]

 

Hősemberképző - Kerekasztal Version 4.2.8
Copyright © 1999-2002 Bóna (BSi) Barnabás
All rights reserved