| [ << ] [ 3089 ] [ 3088 ] [ 3087 ] [ 3086 ] [ 3085 ] < 3084 > [ 3083 ] [ 3082 ] [ 3081 ] [ 3080 ] [ 3079 ] [ >> ] |
| Vanessa (hősnév: Szamo) | 2001. április 27., 22:14:55 |
| Itt csak a hosemberekrol lehet beszelni? | |
| Vanessa (hősnév: Szamo) | 2001. április 27., 22:11:13 |
| Sziasztok! | |
| Blasboy (hősnév: Blasboy) | 2001. április 27., 22:01:44 |
| ***BÉÉLA Szerintem írj egy emilt BSI-nek(ő az Isten)vvvvvagy írj a hősnyavajgóba !!!!!!!!!!!!!!!!!!Szerintem pár nep múlva megoldódik a probléma!!!!!!!! Javasolnám,hogy most tanuld meg a medveszelidítést és azután szelidítsd meg a vadgesztenyét!!!!!!!!!!!!!!!Azután jöhet a tűzcsiholás és az ékírás NA ennyi szerintem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLASBOY | |
| szobi (hősnév: bééla) | 2001. április 27., 21:03:31 |
| Légyszíves még ma írjatok mert holnap nem biztos, hogy meg tudom nézni a kerekasztalt. | |
| Zorkki (hősnév: mukikuki) | 2001. április 27., 20:49:28 |
| Sziasztok! ***mindenki Hősöm ma érte el a 100 bölcsességet.Férjhez szeretne menni.Ő amúgy szőke hajú,kék szemű néger nő.És 96 kiló.20 éves.Várja a férfihősök jelentezését a Kerekasztalba.Pá! | |
| szobi (hősnév: bééla) | 2001. április 27., 20:47:06 |
| Sziasztok! Kérdésem lenne hozzátok. Egyetlen hősömet béélát baleset érte, ellopták a bunkóját. Elvileg tudna készíteni bunkót mert megtanult, de nem tudok vadászni. Vajon miért? Előre is köszi. | |
| gábor (hősnév: 12) | 2001. április 27., 20:15:06 |
| Sziasztok! Valaki legyenszives megmondani hogyan lehet kiváltani a hösöm a köfejtőböl????????????? ui:Könyörgöm | |
| Gyima (hősnév: HasHős) | 2001. április 27., 19:34:47 |
| Szinyasztok! Már megint szégyellem a pofámat, hogy nem írtam, de eltemet ez a rengeteg munka! :o( Akkor: ***Devillke Keccsókolom Nagysád! :o))) Csak semmi aggodalom! Nem lógsz ki a sorból! :o))) Bár ezt csak magmaról mondhatom el, a többiek nevében természetesen nem foglalok állást! Azóta írtam ***s.gy.-nek segítségügyben, de még nem válaszolt az ebadta! :o) Pussz ***Brazil Ez csak természetes! :o) (Ha még tudod miről van szó!) :o)) ***macska Nem elég, hogy ***OWK Téged is kihagyott a sörözésből, de az enyimet szlopálta meg! :oO Mos szójj hozzá! Erre csak azt tudom mondani: MIAÚÚÚ! ***dog Köszi a címet!!! Ha odajutok megnézem! ***Boszi Drága! Sajnos a láthatatlanná vállást rosszul tanultam meg és nehéz volt visszamaterializálódni! :o) Azért lassan menni fog! Nem is annyira jó ez a láthatatlanság! ***Lexx miért??? Hány éves vagy Te Herceg!? ..... És még hiszel a mesékben??? A miértre: mert MS! :o))) A szöveg egyébként Oscar-t érdemelne! Remek volt! Megen rohanok, boszi min... (Nézd meg ***Boszi Drága! Ez a telepátia? Nem véletlenül keverem így a betűket?) :o))) ...szóval bocsi ***Mindenkitől, akinek válasszal tartozom, jövő héten tán menni fog! Pusszantás Mindenkinek HasHős | |
| Mojzi | 2001. április 27., 18:11:29 |
| Sziasztok!
Sietek, de gyorsan válaszolok 1-2 dologra. **Bálint: Az egyéniség nálam nem csak különbözőséget jelent. Az egyéniséghez érzelmek is kellenek. Ezek a gépben nincsenek meg, csupán mi vetítjük ki a saját érzelmeinket. Pl. "Mekkora szemét ez a gép! A Bélát bezzeg szereti, mert nála működik" **Éva: Kiírta a jó válaszokat. Holnap próbálkozhatsz újra. **Bello: A te gondolatmenetedet követve az ember tudna csinálni patkányt. Hmmm. **Brazil: Van jobb definíció az életre: "Szexuális úton terjedő betegség, amelynél a halálozási arány 100%-os" :)) **Főként azért, mert nagyon elfoglalt vagyok mostanában. Néha benézek, de akkor meg nincsen ott senki. **Zsiri: Nem vagy sem buta, sem rossz. Legyél személyesebb, szállj be a vitákba, beszélgetésekbe és máris sokan válaszolnak. Mojzi | |
| Tücsök (hősnév: Tücsök) | 2001. április 27., 16:38:10 |
| Sziasztok!:) Én még csak egészen kezdő vagyok a hősember-képzésebe,de az biztos,hogy mindennek van lelke. Én koleszbe vagyok és az itteni gépterembe szoktam lejönni, ahol van egy gép, amelyet nem nagyon szeretnek, mert másoknak sokszor rakoncátlankodik. Nekem ő a kedvencem.:))) Egyébként abban nem nagyon értek egyet,hogy tudósok képesek megérteni egy patkány agyát.Kizárt dolog....már csak azért sem, mert nem csak az emberét, hanem igazából semmilyen agyat nem ismernek teljesen.Arról nem is szólva, hogy egyes patkányok között annyi kölünbség mint az egyes emberek között.:)) Viszlát! | |
| KAQKXÓ (hősnév: KAQKXÓ) | 2001. április 27., 15:19:38 |
| ***Tünde Itt vagy még? Nem műxik a serverünk... :((( Adnék egy másik emilcímet, ha jelentkezel... Üdv KAQKXÓ | |
| Pemi (hősnév: Negrid) | 2001. április 27., 15:05:59 |
| Hello mindenkinek! Az a gondom, hogy túl sok hősembert csináltam, és szeretném odaadni valakinek az egyiket. Negrid: Elég jól álló, néger, feketehajú, férfi. Pénze nincs, de sokat tanult, jó pár dolgot megcsinált már. Csak olyan embernek akarom, odaadni aki rendszeresen gondozná és tanítgatná. Kb. 70 kilós 60 körüli bölcsességel rendelkezik. AJÁNLATOM CSAK A NAP VÉGÉIG ÉRVÉNYES, AZTÁN EGY ISMERŐSNEK ADOM! | |
| kapor (hősnév: zscnpk) | 2001. április 27., 14:28:09 |
| Hello | |
| Balint (hősnév: Lord Bishop) | 2001. április 27., 12:54:00 |
| Udv mindekinek. Most csak roviden mert midjart kiraknak a gepterembol, de valoszinuleg ma meg viszajovok es akor bovebb valaszt adok. ***Gepek szemelyisege Azt mondjatok egy gep hibai nem adnak neki egyeniseget. De hat ha mindegyik tokeletes lenne akor lennenek csak tok egyfok. Mer mit jelent az egyeniseg, azt hogy egyedi az adot dolog, vagy szemely. Es hat a gepek hibai nem ezt csinaljak, toluk a gep egyedi lesz. Xena az mondod, a kulonbozo gepeken meno Windowsok nem egyenisegek. Mert nem en peldaula sajatomat sokkl jobban tudom kezelni mint amaset, mevel reszben ismerem ahibait, reszben meg az en izlesemnek megfeleloen van bealitva. Namarmost ha egy operacios redszernek van egyenisega akor egy olyan kompex progrmnak, ami viszonylag, vagy teljes egeszeben onalo dontesekre kepes, mert ne lenne? Persze ez az egyeniseg valoszinuleg hasonlitani fog az alkoto egyenisegere. Na es atol meg engyeniseg. Egyebkent az erdeti kerdeseben en az kerdeztem, ha lenne olyan robot mely egynrango minden tekinteben az emberel, azt ti elolenyek tekintenetek. Nem azt kerdeztem, hogy szerintetek, lehetseges-e ilyen gepet kesziteni. Bar ez is egy erdekes kerdes. :)) ***Gzsolt Nem en nem vagyok zenesz. :)) Sot olyan botfulem van, hogy azt mar faragni lehet. De szerinted mi vagyok, vagy mi leszek? Most csak enyi Pa-pa Balint | |
| Anett (hősnév: wilma) | 2001. április 27., 12:26:57 |
***Čva (csoro ) Emil ment !!! Üdv. Anett | |
| Anett (hősnév: wilma) | 2001. április 27., 11:45:26 |
| ****s.gy. Szerbusz drágám, segits nékünk - Wilma haldoklik - de egyszerüen nem tudom mit tegyek vele - kölcsönkért bunkóval elküldöm kajáért és üres kézzel jön haza, ez igy megy napok óta - kénytelen voltam hibernálni - nehogy elpusztoljon szegényke - hösnyavajgóba is irtam már - SEGITS !!!!! Különben nagyon csökkeni fog annak a lehetösége hogy rokonok legyünk. Szakidanid nagy szerelmét most megmutathatja iránta és szerezhetne neki egy kis kaját. Emil ment ! Pusz Anett | |
| Éva (hősnév: csoro) | 2001. április 27., 10:33:14 |
| tök ciki! segítsetek, mert elrontottam az IQ tesztet | |
| Duch (hősnév: Valka) | 2001. április 27., 09:04:29 |
| ***Gzsolt Nem hollandus vagyok, hanem Duch a nevem. Amúgy ha olvasod amit írok miért jössz ezzel a gomb dologgal? Szerinted mikor volt ilyen? Ha ott fogunk tartani akkor már nem lesz mit megbeszélnünk. Mégis úgy emelegeted, mintha manapság így háborúznának. Pedig ez nem igaz. Mellesleg nem sok légi aktivitás volt Délen se. (Hacsak az egyoldalú bombázzuk sz*rrá az ellenfelet amcsi módszert harcnak nem veszed.) Örülök, hogy már kevésbé a Sci-fi a téma. ***Lexx nem a menőzős, hanem a benőzős alkat. :) ***Mojzi MI-ben igazad van. Az MI egy embert még rászed, de két MI katasztrófa. Mindkettő csak a konzerv szövegeit löki, és képtelen bármit is kezdeményezni értelmesen. Intuició erre célozgattam én is. Mellesleg az ilyen viselkedést is az ember találta ki. Nézd meg hányszor hiszünk okosabbnak vkit csak azért mert ügyesen beszél, utalgat, és mert mi azt hisszük okosabb. Sokszor elég úgy csinálni mintha vmi lenne. (Szűkebb értelemben ez a menőzés, ami a pénzt illeti. | |
| Gedeon néni (hősnév: Gedeon néni) | 2001. április 27., 08:15:13 |
| Kedves ***Lexx Kérlek adj kölcsön a hősömnek 10 buznyákot 60 napra. Előre is köszi. | |
| KAQKXÓ (hősnév: KAQKXÓ) | 2001. április 27., 07:47:03 |
| ***Tünde Verzeihung, Pardon, Mea culpa, Sorry, Bocs. Bizonyára tudod miért... :((( KAQKXÓ | |
| Bello (hősnév: Rose McGowan) | 2001. április 26., 22:34:34 |
| Üdv! Észrevettem, hogy felmerült a Windows téma. Csak annyit, hogy annyit kell csak mondani, hogy Windows, és ebből mindenki tudhatja, hogy egy nagy rakás szerencsétlenségről van szó. Sajna én is ezt használom, és átkozom is a fejemet, hogy mindig, mikor oprendszert rakok fel, mindig a Windows-t telepitem. De mit tehet az ember, ha ez terjedt el. Jobban örülnék, ha az összes progi a jó, öreg, használható MS-DOS 6.22 köré épülne. A legstabilabb Windows a 3.1(1) volt, meg esetleg az NT 3.51. Bill Gates-ék rákényszerítették a világra a Win95-öt és annak folytatásait. A másik amit nem tudok megérteni, hogy egy oprendszernek, miért kell egy full CD-n kijönnie (esetleg 2-n). Azt mondják, testreszabható? Szerintem nem eléggé. Azt mondják szép? Lehet, de zabálja az erőforrásokat. Azt mondják hatékonyabb? Miben? Egyenlőre ennyi belőlem. | |
| Lexx (hősnév: Lexx) | 2001. április 26., 22:18:29 |
| Sziasztok! ***dog: Azt tudom javasolni, hogy rágd át magad Asimov: Én, a Robot. Valamint Karel Capek: R.U.R. könyvein. Szerintem nagyon összefogva és érthetően járják körbe pont ezeket a témaköröket. :)) ***Xena: Hosszú téli estéken, a programozók öszegyűlnek és suttogva mesélnek egymásnak történeteket. Történeteket gépekről amik (akik?) ellenálltak a legerősebb programozó varázslatoknak is. (Mint pl. a "Beléd rúgok te sz...t, ha nem indulsz el végre!!!!!" :)) ) De mikor halálközeli állapotba kerültek ("Most, visszaviszem ezt az ócskavasat!"), hírtelen mint aki érti, fürgén elkezdtek dolgozni! És a programozó mágusok csak néztek és néztek és karjaikat az ég felé emelték, hálaimát rebegtek majd zaklatottan mormogták kívülállók számára érthetetlenül: "Most mitől? Most mondja meg valaki MITŐL indult el??" A gépeknek van lelkük, jó sötét lelkük van. :) Van akit szeretnek és elfogadnak, azoknak a jobbik oldalukat mutatják és vannak akin érzik, hogy "rosszember" és megleckéztetik. (Példaként álljon itt a legfrissebb eset: Van egy tesztgépünk. Illetve csak volt, mert jött egy új munkaerő és megkapta. Szóval tesztgép volt és sokszor telepítettünk rá. A legtöbbször úgy kezdve, hogy "Format c:". És senkinek nem volt vele baja. Természetes volt, hogy elindult a Win2K Server setup. Végigment és a gép teljesen használhatóan ott volt. No, most jött ez az ifjú titán. Format c:. Azaz a kezdet nem volt rossz. No, de telepítés után még a hangkártyát se ismerte fel a szerencsétlen. Gőze nem volt a Windows-ának, hogy van a gépben olyasmi mint LAN-kártya. Szóval gyakorlatilag alig /semennyire/ volt használható a gépe. "Karok az égere: Miért? Most mondja meg valaki, hogy miért? .... :))" ) Lexx :)) | |
| Bello (hősnév: Rose McGowan) | 2001. április 26., 22:00:57 |
| Mindenkinek aki ezt a mesterséges intelligencia, robotok témát feszegeti. Szerintem az ember képes nagyjából kiismerni egy patkány agyát, mert az ember agya fejlettebb a patkányénál. Ezért megértheti annak működését. Ha a tudósok az emberi agy működését akarják megérteni, az eleve halott ügy, hiszen ahhoz egy fejlettebb intelligenciájú lény kéne. Ugyanez van a mesterséges intelligenciával is. Ha tökéletesen működő (100%-osan emberi gondolkodáshoz hasonló) M.I.-t akarnának létrehozni, ahhoz ismerni kéne az emberi agyat teljesen. | |
| Hernádi Judit (hősnév: Mrs. Sütőpor) | 2001. április 26., 21:55:41 |
| **Szent Torgyánom** Jó hir! Mrs. Sütőpor bölcsessége elérte a 100-at! A puding már készül. Már várunk téged. | |
| Gortva Tibi (hősnév: szép) | 2001. április 26., 21:31:14 |
| Sziasztok!! Férjet keresek. | |
| Xena W. P. (hősnév: Krypton) | 2001. április 26., 21:23:58 |
| ***Gerszi: Kérj kaját a Krypton vagy a Xena W. P. nevű hősöktől. ***Balint: A programhiba szerintem nem azonos az egyéniséggel. Egy Windows programot senki sem vesz emberszámba, bármennyi hibát csinál is. Sziasztok! Xena W. P. | |
| Gzsolt (hősnév: Dömöske) | 2001. április 26., 21:12:09 |
| Sziasztok! Üdv mindenkinek! ***Bálint Szintén zenész? Amúgy besorozat. Nincs az a hatalom, hogy én magamtól, jószántamból hivatásként. Nem mondom, volt néhány életre szóló élményem, de azokat leszámítva inkább kihagytam volna az egészet, csak akkor még nem nagyon találták fel a polg. szolgálatot, vagy nem nagyon volt lehetőség, már nem is emlékszem. Nem ma volt. Szeged, riadó, határ... | |
| dog (hősnév: tülök) | 2001. április 26., 21:08:07 |
| robottéma Szerintem nemcsak az a fontos kérdés, hogy lehet-e egy robot intelligens (ez így megfoghatatlan; hogyan definiálnád?), hogy egyes robotokat tekinthetjük-e majd élőlénynek (ezt is definiálni kéne), hanem szerintem ugyanilyen súlyúak lesznek a következő dolgok: Melyek azok a feladatok ahol az emberiségnek robotokat kell bevetni? Mi az, amit csak ember végezhet/végezzen? (Pl. egy csecsemő bölcsőjét ne egy robot ringassa) Mik azok a területek ahol a robotokat - ha úgy jobban tetszik a mesterséges intelligenciát - emberi közreműködés nélkül, szabadon lehet hagyni, hogy tegyék a dolgukat? Ez utóbbit viszont emberi kontroll kell, hogy kövesse. na, most ennyi jutott eszembe. Üdv a hősszülőknek. | |
| Gerszi (hősnév: Balint2) | 2001. április 26., 20:35:57 |
| ***Eszterl adjmár kölcsön egy kis kaját kölcsön a hősömnek!!! Üdv. Gerszi | |
| gu (hősnév: Sile) | 2001. április 26., 20:31:53 |
| Mi a gyártási számod? | |
| Zsuzsi (hősnév: Hermészke) | 2001. április 26., 20:31:21 |
| Ha összeházasodik 2 HŐSEMBER lehet gyerekük?? És ha lehet én választom ki hogy milyen legyen? | |
| Sile (hősnév: Sile) | 2001. április 26., 20:29:09 |
| Van még ott valaki vagy későn kapcsoltam.Még jelentkezem! | |
| Gerszi (hősnév: Balint2) | 2001. április 26., 20:28:31 |
| Valaki adjon már a hősömnek egy kis kaját! | |
| M. Attila (hősnév: Duriel) | 2001. április 26., 20:16:01 |
| Máté! GYere fel a gyaloglora!!! | |
| Eszter1 (hősnév: Tobias Moretti) | 2001. április 26., 19:49:58 |
| Sziasztok! ***Mylady:Jobbulást kívánok! ***Csillag Zoli:Oldd meg az IQ tesztet, és tanítsd meg őt a szobatisztaságra! ...........................................................................Két özvegy hősnőm, névszerint Bogi és Mili, két csinos, bár kissé molett lány szerető férjet keres! Várják az érdeklődők levelét! ......................................................................... Jó éjszakát! Eszter1 | |
| Brazil (hősnév: Brazil) | 2001. április 26., 19:41:35 |
| Hi! ***Mojzi: Én egyszer hallottam egy jó definíciót az életre (lehet hogy nem pontosan így van, már nem emlékszem pontosan): Azt a testet, melynek enrgiapotenciája mechanikai szempontból nem a minimumon van, élőnek tekinthetjük. ***Lexx: Egyre jobban tetszel nekem. Úgy látom te sem az a menőző típus vagy: én ki nem állhatom őket. Csá! Brazil | |
| Balint (hősnév: Lord Bishop) | 2001. április 26., 19:18:14 |
| ***Gzsolt Szoval te katona voltal. Hmm. Hivatasos, vagy besorozat? Persze csak akor valaszolj ha akarsz. De akoris jopofa, hogy epp veled vitatkozunk a haborukrol.:))) Nem de? :))) ***Mojzi Erdekes a velemenyed. De szerintem egy gepnek is lehet egyenisege,ha eleg bonyolult. Mivel szerintem ha kulonbseget tud teni mei jo neki es minem, es hat mert ne tudna, es persze megengedjuk, neki, hogy bizonyos kereteken belul sajat belatas szerint tegyen akor lesz egyenisege is. Ezenm felul szerintem minel bonyolultabb egy gep softverje, anal kiszamithatalanabb, a sok hiba miatt. Szerinetem az egyeniseg kialakitasa nem lehetelen. Mas kerdes, hogy ezt az emberek megengednek-e? De hat en nem vagyok infos, tehat csak halvany elkepzelesim vanak. Es hat nem is tartom valoszinunek, hogy megeljem azt az idot amikor az emberel kozel egyenerteku gepek lesznek. /En ezt speciel sajnalom. Azt mondod csak aszerves alapu elet elete. Hat en nem tudom. Ugy tudom nem zatak ki a tudosok a Silicium elet kialakulasanak lehetoseget. a silicium viszont nem szerves. Ezenkivul szerintem lehet robotot csinalni organikus alapon is, persze nem a mai technikaval. Persze a robot agyanak kialakitasa mar mas kerdes. :)) Egyebkent ha megkerdezhetm mikent vegeztel, hogy MI-bol van alamvizsgad? ***Robotosok Sokan vetetetek fel azt a problemat, hogy egy gep nem tud szaporodni. Mert ne tudna??? Ja persze nem a "hagyomanyos" modon, de azt tud. Sot talan meg tokeletesiteni is tudja az "utodjat". Amenyire tudom a mai Hitech szamitogepeinek egy reszet mar nem ember tervezi, hanem gep. No es mikor hozot letre valamilyen gepet is az ember egy masik gep segitsege nelkul.:)) Naigen ezek a gepeket meg az embernek kell iranyitani. De ha osszekapcsolunk egy tervezo gepet egy NC gepel mar nem kell neki segitseg az embertol. A masik felvetse az energia kerdese volt. Lenyegebe veve nem mindegy hogy valki egy alnmbol vesz fel az energiat vagy a konektorbol.??? Udv. Balint | |
| Buci (hősnév: Pikac.hu) | 2001. április 26., 17:42:02 |
| Szegasztok!!! ***Kanci Sajna csak most olvastam a hozászólásodat! Azt tudom ajánlani, hogy add örökbe a HősÁrvaHázba! Ott nagyon szívesen láttják az új jövevényeket, akikről nem tud, vagy nem akar a gazdája gondoskodni! Keresd fel! ***Gyima Ahogy mondja kedves Hősembertárs! Minden így van! Aki szerint nem, az menjen tanárnak! 8O))) Az iskolában majd megtaníthatja, ha megtanulják, azt amit másokra akar erőltetni! ***Akci > Közelitsük meg más irányból. Milyen a tökéletes robot? > Én így képzelem: > - Ne kelljen hozzá gyár, képes legyen önmagát felépíteni. Minél > kisebb kiinduló anyagból. > - Ne kelljen neki energiaforrás, képes legyen a környezetébol > energiát nyerni. > - Képes legyen fejlodni. > - Képes legyen szaporodni. Ezt te komolyan gondolod? Ez nem más, mint az ember! És mit értesz te azon, hogy a környezetéből energiát nyerni? Talán magától talájon valamit, amitől működni fog? És, ha oxigént talájja? Vagy esetleg az embert? Szerintem máshogy kell megközelíteni! Hogy hogyan, azt nem tudom! ***Tünde Holnapig légy türelemmel! Nagyon sok a munkám! ***ArnyekEmber Te is!!! Üdv: Buci!!! | |
| Gzsolt (hősnév: Dömöske) | 2001. április 26., 17:40:57 |
| Sziasztok: *** Dutch - De olvastam, amit írtál, köszönet is a hozzászóláshoz. Bevallom öszíntén, nem játszottam még paint-ball-t, én csak Quake-et, meg az utódait. Ja, meg a jugoszláv háború alatt voltam katona. Hidd el, nem ugyanaz az érzés. Jó, a repülőt is ember vezeti, de ő is már ott tart, hogy nem a való világot látja a sisakja ellenzőjén. Aki meg be van zárkózva egy szobába, és megkapja a parancsot, hogy Dezső, nyomja meg a gombot!, az talán végiggondolja, hogy mi is lesz ennek a vége. Jobb esetben. Ha meg egy marha, akkor csak ráül a gombra és kész. *** Lexx - Király vagy, csatlakozom a hozzászólásodhoz, igazad van, én is ezt akartam kifejteni, csak lehet, hogy nem sikerült ennyire érthetően. (mármint menő cipő, árvagyerek stb, stb.) Köszi. | |
| Boka (hősnév: gigasz) | 2001. április 26., 17:21:30 |
| Hi mindenkinek! Miert van az hogy akarhanyszor belepek az ircen a hosember csatira, mindig uresen all...:((( Pedig regen olyan nagy volt arrafele a forgalom. Vagy mindenki ilyen nagyon elfoglalt lett mostanaban?? Na mind1. Boka | |
| Tünde (hősnév: Bazilikusz) | 2001. április 26., 16:46:25 |
| ***KAQKXÓ Most miért nem válaszolsz? ***Buci Emilke ment. *** A szálló pók Üdvözöllek újra az élő Hősök között. Tünde | |
| Zsiri (hősnév: Hugó) | 2001. április 26., 16:26:32 |
| -Ismerd meg önmagad és tudni fogod a sorsodat. Mert a sorsod TE vagy. | |
| Zsiri (hősnév: Etel) | 2001. április 26., 14:48:07 |
| Helló Csillag Zoli! Bár kölcsön adni nem tudok,mert még nekem sincs pénzem de azt el tuom mondani,hogy tudod tisztába rakni a hősöd.Na,ha már kitöltötted helyesen az IQ-tesztet 3-szor el kell küldened a hösöd a sámánhoz,hogy megtanulja a szobatisztaságot.Assszem így kell bár én is elég új vagyok. Na puszka csacska macska:Zsiri | |
| Csillag Zoli (hősnév: Nagy Sámán) | 2001. április 26., 14:32:59 |
| Szevasztok! Új vagyok itt. Sehol sem találok választ a kérdéseimre. 1.kérdés: Hogyan tehetem tisztába hősömet? 2.kérdés: Ki tudna kölcsön adni nekem 40 napra 11 buznyákot? A kölcsön kérvényezést már benyújtottam és most várom az ajánlatokat. (ha nektek így jobb lehet kevesebb pénz és kevesebb időre) ˝KÉREM TEGYÉK MEG TÉTJEIKET!˝ | |
| Zsiri (hősnév: Etel) | 2001. április 26., 14:21:49 |
| Miért van az,hogy nekem soha nem ír vissza senki?Talán én buta és rossz vagyok?Na ezt azért nem mondom,mert aki rosszat mond magáról az eőbbbb-utobbbbbb el is hiszi és úgy is lesz. | |
| Tünde (hősnév: Kornélia) | 2001. április 26., 14:08:40 |
| ***KAQKXÓ Van faxod is? Csak vicceltem, levél ment. Tünde | |
| KAQKXÓ (hősnév: KAQKXÓ) | 2001. április 26., 13:51:43 |
| ***Tünde Vége van már az ebédnek??? Vagy tán halat eszel??? Esetleg adjak más elérhetőséget? Üdv KAQKXÓ | |
| Mojzi | 2001. április 26., 12:39:48 |
| Sziasztok!
**Bálint: Hogy egy eléggé fejlett gép élőlénynek tekinthető-e? Először is mit tekintünk élőlénynek? Mi a legfontosabb tulajdonsága? Képes szaporodásra (önreprodukció), saját magát energiával látja el (táplálkozás) és mivel élőlény, teste szerves összetevőkből áll. Vagy te milyen definíciót alkalmaznál egy élőlényre? Egy gépnek nem lehet egyénisége, csupán az ember vetíti ki rá saját magát. Lehet hogy a különböző gépeken a Windows különbözően viselkedik, mégsem mondható egyéniségnek. A mesterséges intelligenciák sem igazi egyéniségek, azok is csak a mi projekciónk eredményeként válnak azzá. Lehet egy sakkprogramra azt mondani, hogy "szemét", mert megvert? Apropó sakk. A bajnokokat is megverő sakkprogramok nem az ember fejével gondolkoznak. Nem sémákat tárolnak, hanem a brute force tecnikáját használják a legjobb lépés kitalálására. Vannak bennük is állások, meg nyitólépések tárolva, de pusztán a számítási kapacitás az, ami az embert legyőzi. A mesterséges intelligenciák gyakorlati megvalósításai a szakértő rendszek, de ezekből is hiányzik egy nagyon fontos dolog: az intuíció. Ez semmilyen függvénnyel nem lehet leírni. Különben én is szeretem ezt a témát, bár az államvizsgán nem remekeltem belőle. :) Mojzi | |
| Friend of Törpácska (hősnév: Friend of Törpácska) | 2001. április 26., 12:34:09 |
| ***Boszi, ***Gyima Köszi változatlan érdeklődéseteket. Lehet ***Gyima, hogy Te nem vetted komolyan a HRFV-t (persze látom, hogy támogatod), én azonban teljesen jó 5-letnek tartom, olyannyira, hogy ezúton meg is zsarollak Benneteket: csak a HRFV-n mondom el Nektek a teljes megfejtést. Mit szólsz hozzá ***Boszi? Ha a vacsival kapcsolatban lennének konkrét ötleteitek (időpont, hely), úgy kérem, tudassátok velem. Én Bp-en lakom, de bizonyos mértékig azért mobil(izálható) vagyok. Várom jelentkezéseteket. Üdvözlettel Friend of Törpácska | |
| Csillagszem (hősnév: Csillagszem) | 2001. április 26., 12:19:17 |
TAVASZ! KIKELET! *** Itt a tavasz, a virágzás ideje. Az elkövetkező egy-két hónap mindenki számára lelket gyönyörködtető, felüdítő hatású. Végre vége a borús, szürke napoknak, a friss virágillat, a sokféle szín és a madárfütty a természetbe csalogat. Sokszor már ez is elég, hogy ki-ki felviduljon, újra erőre kapjon. Ám van, ankinek nem elég a látvány, a virágokból készült kivonatok lelket gyógyító erejére is szüksége van.. A Bach-virágok titka: Bach szerint- a homeopátiás készhítményekhez hasonlóan- mindegyik virágeszencia kibocsát bizonyos energiahullámot. Ez egy-egy kedélyállapot frekvenciájának felel meg, és azt harmonizálja. Mellékhatása nincs, szelíden és többnyire hosszabb idő alatt fejti ki hatását. ****Csillagszem | |
| [ << ] [ 3089 ] [ 3088 ] [ 3087 ] [ 3086 ] [ 3085 ] < 3084 > [ 3083 ] [ 3082 ] [ 3081 ] [ 3080 ] [ 3079 ] [ >> ] |
Hősemberképző - Kerekasztal Version 4.2.8
Copyright © 1999-2002 Bóna (BSi) Barnabás
All rights reserved